Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Thursday, May 3, 2012

aishhhh heeemmmmmm

ouchhhhh.....kat sini skrg ada promotion pasai nak pasang internet & modem kat umah...ala2 TMnet tuh....tapi ni lagi laju punya.....ingat masa kami pi beli kek kat saaddeddin tuh, actually masa tuh hubby mau pi tanya pasai internet nih laa kat mobily tuh..tapi masa tuh mamat tu suruh pi kat Tahlia Street...HQ situ kot....lagipun ada promotion baru katanya......maka the next daynya kami pun pi laaa Tahlia Street......jalan ni memang kawasan orang kaya2 sumer...maunya dak...kiri kanan sumer butik2 branded ,  sampaikan yg saya xreti nak sebut pun beratuq tepi jalan....kami mai situ selalunya masa BIG SALE mampu laaa nak pi..sebab bila sale murah ..tu pun brand yg biasa2 jaa..brand yg "ntahapa2sampaitergeliatlidahnaksebutdanmmgxmampu" kami xpi la... gilo ko.....tak penah terbayang nak masuk pun.....

OOppp...sss......berbalik ke citer mobily tuh...bila dah lalu kawasan nih..saya ternampak laaa satu store fav saya nih....terpampang gah  lam Tahlia Shopping Center.....ni mcm baru bukak...or atleast dia bukak masa kami xdak di sini.....wahhh.....dah maju nih...kalau dulu nak pi aishhhh hemmmm ni kena pi Mall of Arabia jaa.....la nih boley mai sini..sekaligus semua ada........wahh..dah teruja saya....jalan lagi sampai hujung jalan....dekat sederet ngan kedai mobily tuh.....Mak aiii...ada lagi sebijik store aishhhhhh hem nih!!!! Iskkkk3x.....aiyooo....camna nih! dah la skrg nih ada 70%sale....so hubby kata pi la masuk while dia pi register internet nih...maka kami pun dah alang2 kebosanan menunggu.....dah duk depan mata.....masuk je laa....niat awai mmg xmau sambaq apa pun.....ye lah kan..baru ja sampai pun.....tapi bila masuk ja....haiyaa.....ko bayangkan ada lak baju2 budak2 balqises ni.....SR10(dlm RM8) ja selai......bukan baju bodo2 tau...ni baju ala2 sweatshirt tau....siap ada riben bagai....fuhh...mau tak juling....pehtu segala makeup2 mak nenek dia....sume cuma SR2-SR5 ja...haaa ....ko bayangkan!!!! SO saya mmg xplan nak cari baju saya...kalau ada pun baju budak2 nih jer...sebab comei2 ok....lagipun baju budak2 ni mmg saya xbawa banyak..esp Raisha..sebab banyak yg dah ditinggaikan di puchong....so dah alang2 murah....saya grab la sorg satu sweatshirt tuh n selai sleeveless shirt DORA utk Raisha yg cuma SR10 jugak.....haih..pengsan....pehtu ada a few makeup/lipbalm segala  yg murah2 dlm SR2 - SR5 tuh saya grab dua tiga......so bayangkan banyak benda saya beli..bila bayang cuma SR67 saja.......naik terkujat pun ada....sebab ghupanya rege tag tuih dikurangkan lagi ......aishhhh...berbaloi beli!

Sebab tu saya suka H& M nih..rege dia mmg best lah...even ada item yg xsale pun kdg2 boley dpt yg murah.....dulu2 saya selalu beli pants balqises ni..ada yg cudroy pants pun baru SR39 tau...tu bukan sale item....tapi this time suaq2 semua nih tangguh dulu....sebab barang xsale xyah kejar sangat...xhabis org grab punya....brg2 sale ja yg org pulun grab......
Bila belek2 kat beg plastik dia...ghupanya2 dah maju H & M nih...kat Jeddah saja so far dah ada 4/5 stores dah...kalau dulu satu ja ....ohhh...jenuh menahan nafsu nih! Adoi.....xpa2...dah lama woo xshopping baju bdk2 ni since balik malaysia hari tuh..sebab saya rasa kat malaysia semuanya mahai...pikiaq 10 kali nak beli wooooooooo.....

No comments: