Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Thursday, June 18, 2009

diorg dah nak balik...huhuhuh

Salam all...
Owh..sungguh cepat masa berlalu...pejam celik..pejam celik...hari ni sudah masuk hari ke -28 hari berpantang saya....esok masuk 29....pehtu 30...dan hari - hari seterusnya.....tau2 je dah abis pantang kan!Tapi kan......pantang kat sini tidak lerrr saya pantang betui2 mcm kat Malaysia nun.....tau2 je lah kalau dah duk di perantauan nih......asal boley je lah...mana yg wajib saya ikut......yg ringan2 tu terbabas jugak!heeeeeeee.....
As in my previous entry...saya ada mentioned yg parents saya, adik saya wida and tok & wan saya ada datang sini kan.....sambil buat umrah sambil2 datang tengok kitaorg.....diorg stay sini dalam 25 days gitu......



Duk tengah enjoyed makan durian yg org jauh bawa.....pulun tau budak 2 org nih!!!oppss....saya & daddy pun pulun gak!!!sedap & sungguh nikmat woooo!

Humairah & Faihana ni dapat ler manja - manja ngan tok mama & tok abah.........tetiap hari nak pi sekolah sakan ler bersiap ngan tok mama depa....berhantaq berjemput..walaupun depan pintu umah ja pun!heeeeeee...excited laaaa depa...siap ciwi kat kengkawan okehhhh......kadang - kadang tok & wan pun berhantaq sama...sakan sungguh la depa!
Tapi semlm diorg dah balik......huhuhuh...sedih!!!!!We already miss them!!!!



1 comment:

Diamilikku said...

biar jauh di perantauan..tapi kak farah beruntung sebab org2 di malaysia sentiasa take care kak farah..lebih beruntung..dalam pantang pun org malaysia gi sana kan...hehehehhehe...syok lah dia dapat makan durian....