Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Sunday, June 28, 2009

Kasihnya dia...


Kasih seorang kakak.......kononnya nih......ada satu hari tuh Humairah tidokan adik dia.........
pandai kakak sulung nih.....dia tepuk2 kan adik dia....dodoi2kan adik dia........



Muka dia ngan Si Raisha ni mcm serupa kan....Cumanya pipi Si Raisha ni agak tembam mcm Kak Ana dia......heeeeeeeeeeeee

5 comments:

mama_danish said...

pipi raisha terlebih yis nehhh...hehe

ridzna said...

muka kakak & adik serupa je dr tepi.. siap gaya tdo dgn mulut2nya skali :)

Naddiea said...

kak farah,mmg mukak kak ana ngan adik raisha mmg sama.cuma kakak kalah pipi je ngan adik.soo cute!

aini said...

farah..so touching la pics ni....kakak humairah dah pandai la....nampak dia matured....baguih2...bolehla dia tolong mummy dia....:)
tu la farah...untungnya ada anak pompuan kan???
huhu...aini ni pulak...tak taula...dua2 hero nih.....nanti baby ni tak tau la macam na...bukannya reti nak jaga nanti tu....kalu pompuan ...kita boleh harap la jugak....:)
anyway...pls kiss the 3 balqises for me ya....mmuuaahhsssss...:*

aini said...

farah..so touching la pics ni....kakak humairah dah pandai la....nampak dia matured....baguih2...bolehla dia tolong mummy dia....:)
tu la farah...untungnya ada anak pompuan kan???
huhu...aini ni pulak...tak taula...dua2 hero nih.....nanti baby ni tak tau la macam na...bukannya reti nak jaga nanti tu....kalu pompuan ...kita boleh harap la jugak....:)
anyway...pls kiss the 3 balqises for me ya....mmuuaahhsssss...:*