Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Saturday, August 14, 2010

raja buah......

Since balik sini...rasanya xsakan sangat kami melantak raja buah nih....nak2 plak dah masuk bulan puasa....mcm terlepas pandang plak...tu ari sekejap jer sempat makan masa kat cheras....tetiba semlm duk sembang2 ngan hubby...pesal kita xmakan durian nih puaih2 haaa? kang dah habis musim kang...haaaa..melopong plak kang.....so semlm petang....kami 2 org pi round cari....punya laa susah gak nak cari kat area aloq staq nih...tu pun jumpa kat Pantai Johor punya pasar malam.....
Sekilo 6 hengget ....jadik la..kami beli 6 biji...posa xposa......janji puaih makan!!!!!! hehehhehhe

Lepas bukak posa....sumer serang....habis 2 biji....tapi dlm midnite gitu...around pukul 2 am...saya n hubby yg baru balik dr umah kawan lepas lepak2....mcm gian lagi nak makan.....kami bukak lagi sebiji....balunnnnnnnnn!!!!!! Hohohohoh....giloss......


Tengok laaa isi dia...kuning!!!! Rasa dia toksah cakap laa....mmg maveles!!!!!!!huishhh..mmg sedap mcm ice cream!!!!

Ini lah sahur saya semlm.....lepas melantak tu.....telan ayaq putih berbotol2....takut dahaga / panaih esoknya......tapi tadi ok jaa....so baru sat tadi.....lagi sebiji habis dibelasah oleh saya & hubby.....mama & abah & all balqises sumer dh tiduq!!!!Hohohoho....kalau dah hantu durian mcm kami laki bini nih...xkira  posa xposa..... :p

2 comments:

Cik Wanie said...

amboi dan lagi pi carik buah doyan na,
hihihi,
x palah lpskan rindu kan,
hihihi:)

nampak mcm lemak ja doyan tue:)

Naddiea said...

kak farah,dh balik kaa??alhamdulillah..shepah baru dpt bukak inetrnet ni.lappy rosak.masuk opis dpt ler blogwalking.anyway,derian itu nampak mengancam abis.tp org2 mcm shepah ni x leh makan bnyk satgi baby meraung kekembungan.huhuu..