Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Thursday, July 15, 2010

lalalalallaa.....

meh layan balqises nih......
Lagu di bawah ni ialah lagu kebangsaan India......




and this...lagu kebangsaan Arab Saudi....


haishh....ini ialah sesuatu yang TIDAK BOLEY dibanggakan....tak per2....kita dh nak balik Malaysia dah....mommy akan pastikan anak  - anak ini boleh nyanyi lagu NEGARAKU nanti!!!!!
p/s: video ini hanya utk suka2 & kenangan anak2 ini...supaya esok diorg dah besar...diorg penah hafal lagu kebangsaan dua negara ini! :)))))

4 comments:

Naddiea said...

kak farah,mcm mana kakak2 boleh hafal lagi kebangsaan India yer??tertanya2 pulak shepah.lagu kebangsaan arab ok la sbb mmg dok kat jeddah kan.tetiba ada raisha disitu sungguh comeyy...hihi

suzzsuzie said...

nasib baik la dah nak balik....dia nyanyi pun dh bunyi dorg punya accent...

Nabiella Zainal said...

comel la yang kcik tuh.. comel sangat~~!!

Irma said...

this entry has certainly gave me a good laugh..
sungguh la comei2 anak2 hang ni.. pakat halaf lagu negara orang noooo.. :-)

yg dok interframe at the end pun sama naik.. geram aku lah!! nak gigit pipi dia bila aku jumpa nanti.

muahs!