Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Friday, September 24, 2010

friends get together!!!

Oh..ini agak basi ceritanya........
Kejadian berlaku pada last Friday...bila mana Fanim duk roger we all bila nak jumpa....memula plan mau jumpa somewhere kat IOI...tapi bila Elly suggest mau buat kat umah saya...saya terus ON...sebab memikirkan kanak-kanak ribena yg ramai ( anak2 saya 3 plus anak2 Irma jugak 3 = 6 orang kanak2 yg riang ria ) maka..IDEA itu sangat bernas....and telah dipersetujui oleh semua pihak....
As planned..kitaprg buat potluck.....saya cuma masak spagetti  ( menu org malas ) elly & irma kebetulan sama2 bawa lemang n fanim bawa fruits!!!! Oh , ada jugak add-on by irma  - keropok lekor n jus mexican lime yg diimport khas dr JKT.....Thanks gals!!!
Kami kumpul ladies only...kebetulan hubby mmg nak pi berurut that day....so mmg kami porak perandakan umah....depa ni plak mmg sampai2 buat cam umah sendiri...saya mmg tiada halangan!!! I SUKERRRR jer...... :p

Havoc satu umah....nampak keropok lekor yg sejemput tuh...sat jaaa licin.....ayaq plak berjag2 depa nih minum....irma gheja duk ghajin volunteer buat ayaq....apa lagi kan..bila ada jaa org yg ghajin..mmg kena buli! ;p
KAmi melepak kat meja tuh xtau brp lama.....sampai mengah perut....baru lah gerak naik lepak kat bilik saya plak...solat sumer...sambung gossip lagi....cuma Fanim ja yg dan lagi dia buat 'taik mata' kat bawah......dan hang no fanim tiduq  ...isk..iskk....aku antaq utusan pi gerak hang pun hang buat dunno......Kids plak memula layan TVIQ....pehtu layan games kat laptop nih....boley plak si Aliff joinventure main ngan balqises nih......

And before balik..as usual...seisi amik gambaq....look at this pic....bila hubby ( time ni dia dh blik ) focus  ja...automatically si Aliyah ( in pink ) tu jengket kaki dia ala2 model of the year gitu...hai irma oii...mmg talented sungguh anak hang! padahal before tuh dia duk bergaduh ngan adik dia Ayesha ( in yellowgreen) tuh.....Oh , sila tgk beg si Aliyah...sampai2 ja terus dia duk bukak harta khazanah dia....ajak kakak2 balqises ni main......baguih sungguh anak hang irma noo!!!!

Before the session started..mencari port yg sesuai......Tapi baru nak buat mcm2 gaya...tetiba si Raisha jatuh tergolek from stool yg Si Aliyah duk tadi....mak aiii.......kering darah saya tgk cara dia jatuh tuh....dia meraung punya laa kuat..tapi bukan sebab sakit sangat kut....TAPI sebab mak dia yg menjerit terkujat punya laaa kuat!!!!hohohoho..saspen wehhhh.........
Kesian kan. tgk dia.....huhuhu.......

And that's the last pic of us!!!!
Thanks guys for coming!!! Aku rela jd host lagik!!!!!

1 comment:

Diamilikku said...

anak kak irma memang pandai posing sungguh2 haiiihhh...