Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Wednesday, September 29, 2010

missing......

Saat entry nih di type....saya di dalam KESUNYIAN....oh....RINDU yg amat!!!!!!
Sebab both my gals balik kampung .....since  Isnin tengahari hari tu.......depa balik sini semula on  this Friday kot.... :(
 Bukan takat mommy jer rindu & sedey...daddy and raisha jugak....1st nite without kakak2 dia...tidoq malam xlena budak kecik tuh....tingat kat kakak2 dia....kalau kakak2 dia fon ja....dia meraung2 ajak turun bawah or pi kat luaq...dia ingat kakak2 dia ada kat bawah / kat luaq.......huhuhu......selalu xpenah pisah lama2 ....mommy pun tiduq xlena...sebab mcm serba xkena ja bila umah jadi sunyi sepi..kalau tidak umah mcm kapal nk karam jaaa....riuh rendah ngan jerit pekik kami!!!!!
KAK HUMAIRAH & KAK FAIHANA....cepat la balik....kami rindu!!!!!!

3 comments:

suzzsuzie said...

bila dorg nak balik mai sini? mummy daddy jangan dok meraung la weh....

aini said...

alahai farah.....sabar ya...
ha...hari ni dah hari jumaat kan??
depa dah nak balik la kan....:)
i'm happy for u dear....
kiss cha2 for me ya....:*

aramis2177 said...

kak suzy: mak pak balqises ni mmg hoveerrr...xkan xkenai! ;p
aini: besa laa kan bila anak2 kita jauh dr kita.... hehehhe kiss dina tuk kami gak!