Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Saturday, September 11, 2010

Raya Datang lagi.....

.
Wohohohooho....dah masuk hari raya ke -2 sudah ehh....cepat nye la hai........amacam raya korg? sure best kan? The best part dapat raya kat kampung ni sebab dapat jumpa all the sedara mara.....tambah macam saya ni plak...sedara mara , kazen mazen , makcik pakcik , anak sedara sumer punyaaaa la ramai...jadi aklau berkumpul tuh.....HAAAAA.....leh bergegaq umahhhhhh tok dan umah saya ( sebab umah saya blkg umah tok ) ;p

Akhir kata before saya pi turun bawah tlg mama masak2 lagi......saya akhiri dengan dua pics balqises nih....... :))))


SELAMAT HARI RAYA YOU ALLL!!!!
MAAF ZAHIR BATIN!!!!!

3 comments:

Diamilikku said...

selamat hari raya kak farah..sat nya kat kedah..tak dan jumpa langsung kali ni..huhuhuhu...sone dah mula keje dah..ni ada kat perlis...

~~Ciklinn~~ said...

alololololo gerammnyerr tgok anak2 dara nie...... berbesan lah kita yer... hehehehhehe

selamat hari raya juga...

Adi said...

Muie la iehovisti, mormoni si atei!