Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Tuesday, December 22, 2009

xlaratnye...

entry cepat2 nih...
saya skrg tgh dilanda demam paling teruk dalam abad nih ( ofcoz pada diri saya saja paling teruk :p) tekak sakit....pala dizzy2.... runny & stuffy nose lagik....badan seram sejuk...kejap panas xhengat..kejap cool down......badan lenguh sana sini....aduhai..dah nak masuk 4 hari dah nih....PALING LAMA nih...selalunya saya kalau sakit 2/3 hari alhamdulillah dah lega.....
Hmm..disebabkan kondisi sebegini....makanya saya malas nak buat apa2 pun....skrg ni nak makan pun rasa mcm nak mintak disuap jer.....maka sebab itu berat saya dah merudum kg pangkal 4++ dah....iskkkk...ini boleh membuatkan saya kelihatan seperti zombie dengan lingkaran hitam bawah mata yg begitu menonjol!!!! :-( Mujuq pipi yg ala2 bubuh tepung naik sendiri nih masih tebal.....hehehe...jd walaupun berat dah 4++ org masih igt berat saya adalah 60!HEEEEEEEEEEEEE..................
So nak update blog xde mood.....tapi saya ada laa gak masuk blog kawan2....nk tinggai komen jer xmampu...insyaAllah if keadaan dah stabil....I'LL BE BACK!!!!!!!
take care u all.....

4 comments:

Diamilikku said...

jelesnya dah berat 4+++...sama je ngan ieta...sone je duk 60 lagi huhuhuhu

Naddiea said...

kak farah,demam lama ni kot2 symptom ibu mengandung kot...try pi check tengok.hihih...

aramis2177 said...

sone: tu sebab demam...sok2 dah baik kembali naik laa....la makan apa sumer xrasa....tunggu laa i baik sok...heheheh
shepah: alahai dik...camna tuh?kata BF leh family planning....tp kalau ada i terima jer...rezeki dr Allah s.w.t kan..

ietafakyra said...

alalala...siannya...raisha tk demam gak ka? kot minum susu ibunya terjangkit gak dia...rest well sis!