Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Tuesday, June 10, 2008

Yummy Doughnut!



Heeeeeee..
These was taken 3 days ago while mommy insisted daddy to give us a treat dekat KRISPY KREME nearby our house......sangat yummy okey! Masa kat malaysia saya mmg gila nk makan Jco Doughnut.....tapi tak laaa sempat puaih memakannya.... 
So kat sini lepas gian.....and the taste quite similar laa....cuma kalau kat Jco tu rasa dia ada mcm2 flavour....tapi the dough memang sama....sangat gebu n lembut!uishhh..terliuq laaa pulak.....
(Daddy..if u read this...tlg laa pi tapau skit kat mommy brg seketul dua! )
The Balqises pun mmg suka doughnut so memang puaih hati laa dapat makan gak doughnut yg sedap di sini....
To all , sesapa yg datang sini nanti kami bawa pi lepak sini yer...tempat ni sangat dekat ngan umah kami!
Linda.....masa makan nih memang duk terkenang kan linda jer....huhuhuhuh..meh2 sini rasa ni pulak!!!
For more 'mouth watery pictures' visit my FP

6 comments:

yatie rahman said...

Hi Farah,
oooo..ada krispy kreme juga kat jeddah noo...bestnya...hafiy sgtla suka makan origial glazed..yg mcm2 rasa dia x suka...tp kat aberdeen tak dak...so setiap kali dr birm nak balik ke aberdeen mmg la bawak sedozen utk si hafiy...tp kan tak aci betuii laa..kalo kat us harga sedozen usd6.99 n kat uk harga £6.99 lanie dah naik £7.45 ..

aramis2177 said...

Yatie...
hehehhehee..memang sedap kan doughnut dia...iskk.....duk sebut2 ni pun dah terliuq nih...mcm nak pi beli jaa....ni susah nih ...kedai dekat ngan umah...tapi sini mahai laaa...sebijik dah sr (saudi riyal ) 5...bygkan kalau nk beli sedozen.....huhuhuhuh

yatie rahman said...

farah...kat sini kalo seketui £1.30 ..mahaiii ...so kalo ambik sedozen baru dpt murah...hehehe..baik la beli sedozen kan...

aramis2177 said...

Yatie..
ya kaa??huhuhu boley tahan mahai gak no....gamaknya sini pun sama kut....kalau beli sedozen jadik murah kot...xlaa pulak tanya.....masa tu duk pikiaq sapa laa nk mkn byk2 ....yg kami beli tu pun duk pulun bagi abis...hahhaaaa........

linda+ghazi said...

haaa mahal nyeee..klu gitu kite balik mesia mkn jco aja la..hahaha..

aramis2177 said...

Ala linda....
huhuhu...jgn buat ayat gitu......mau jer farah terbang & melayang pulang ke sana....ewah....huhuhhu..windu2!!!!!!