Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Friday, July 31, 2009

get together again...

Salam..
Haaaa...ada lagi entry basi dari saya yer.....ni aktiviti minggu lepaih nih....
Kak pady ada buat makan - makan....dia masak mee kari yg punya laaa sedap..mavelles i tell ya.....maunye takk....semua bahan2 dia import mai dr Mesia....kirim dr anak dia yg mai bercuti sebulan kat sini......so kami pun dapat lerr merasa mee kari yg sama mcm makan kat Mesia.....slurrppp......
Seperti biasa bila dah lepak - lepak reramai gini....mcm2 lerr kitaorg borak.....gossip sana ...gossip sini...hehehhe...ehh tapi xde ngumpat2 ehh!!!!

Budak - budak sumer dah cuti sekolah..so meriah laa diorg...sekali sekala kumpul2 gini...haaa...macam nak roboh Qatar Al - Nada tuh.......lantak lerr mohamad2 kat bawah tu dengaq........bukan selalu pun........eehh cup2....minggu lepaih pun lepak macam nih gak....tapi kat umah kak Aida..dia buat makan tengahari.....tapi masa tu xdan nak amik gambaq sumer......meriahnye sama laa jugak......orang2 nye pun sama gak.....dah tu kitaorg je pompuan2 yg ada kat sini....

Haaa.....ada nampak kah muka saya ??? Mujuq laaa kak aida amik gambaq ni masa dia bukak slide cover tuh xabih......maka badan saya yg mbam2 tuh terselindung di balik cover itu!hahahahahhahhaha.....
Budak - budak nih posing ngan Aunty Noor while makteh duk sibuk mencebukkan si Ziqry yg poo2 itu.........
Tengok laaaaa menu yg kak pady hidang nih....bukan takat mee kari jaa..dia buat kuih kasui , bubuq caca keladi...ohh sedapnyaa....cam masih terasa2 lak kat mulut ni haa......makteh bawa cucuq udang, saya bawa agaq2 milo....abis licin wooo.......b4 balik tuh kak pady siap tapaukan semua menu di atas tuh.....haaaaa..puaih i makan tau! ( mmg dasar xtau nak diet nih! )

And this litlle Raisha duk dediam jerrr kat umah org.....tapi sat jaaa...sebab ntah kenapa ekon umah kak pady xsejuk lak hari tuh.....minah nih xboley wooo kalau xdak ekon.....as if she was born kat negeri omputih!wakakkaka....padahal duk negara padang pasiaq che mek oiii.......tapintah naper kalau duk tempat2 panaih....haaa......mula laa dia rimas!isk...iskk...iskkk.....

2 comments:

kak ina kl said...

salam..kelakarlah baca cerita kamu bersalinkan anak daro kamu ni...
kenangan yang takkan di lupakan sepanjang hayat.

kamalnzura said...

mee kari sedap...tgk Raisha laaaaaaaaaagi 'sedap'....haha