Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Monday, March 22, 2010

she's 10 mths today...

YAY.....i 'm 10 months today......

Alhamdulillah...she's 10 months today......
Dah banyak laa sangat ragam minah kecik nih...mcm2 laa benda dia buat sampai sumer org lam umah ni naik geram kat dia......

Antara yg dia suka buat....
- suka sangat laa tgk tv...kalau dia tgk tv mcm org dh besaq....siap saspen bagai.....kalau tutup muka dia or lindung muka dia...siap marah2....siap teleng sana teleng sini....esp bila tgk citer thriller....baru2 ni kami layan citer scream 3 kat tv..dia pun sama naik saspen...lawak sungguh
-suka nau merangkak bawah meja....kami panggil kawasan situ sekolah dia...xkira siang mlm...dia suka duk bawah tuh.. if kita nak amik dia dr bawah meja tuh...dia siap nyelit celah2 kerusi...susah nak tangkap dia...dh mcm kenan si Tykie minah nih...haih!!!
-dia paling suka makan PISANG.....kalau sebijik pisang pun leh habis dia makan...xmakan nasi pun xpa dah.....
- kalau time makan....toksah laa duk suap dia guna sudu.....minah ni 'melayu tulen' ..nak makan kena suap ngan tangan baru dia bukak mulut...kalau tidak dia geleng2 pala xmau makan!!!!
- masih lagi BF...alhamdulillah....tapi ada jugak ketikanya...nak BF sambil duduk...bukan kita yg duduk...dia yg nak duduk sambil BF...so ko bayangkan laa mak dia ni duk pesyen mana kalau dah gitu...
- so far baru ada 2 batang gigi bawah....tapi saya suka if dia lambat tumbuh gigi...sebab dia xleh nak gigit p*ting.....iskkk...xdapat bygkan kalau kena gigit!!!
Happy 10th months birthday Raisha........we luv u!!!!!!

7 comments:

kamalnzura said...

cumilllllll

aini said...

happy 10th month old chacha.....;0
we luv u...muuaahhsssss

aini said...

happy 10th month old chacha.....;0
we luv u...muuaahhsssss

AZALINA ABDU RAHAMAN said...

dah nmpk ada iras2 kakak dah especially tang mata. tp still bam bam kan. kiss from auntie eza utk raisha...muahhh!!!

@cu SaYaNg said...

x sabar nye nak tggu hang balik mai sini...makin comel lak makcik nie..hehhee

Naddiea said...

waaaa sgt geram dgn raisha okeh.kak farah,shepah pinjam satu pic raisha yg tgh tgk tv tu nk buat wallpaper okeh.kot2 nk terkenan kecomelan,keputihan n ketembaman raisha utk baby kali ni..hiiihi...

Kyled said...

raisha yg duduk semasa nen? tak dpt aku bayangkan camne rupanya farah oi..

kejap je dah 10 bulan.. semoga raisha akan terus membesar dgn sihat :)