Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Monday, June 28, 2010

hi - tea yg mengong / gastrik lagi!!!!

ARGHHHHHHHH....tolong2!!!!! Gastrik kembali menyerang!!!!!
Since saya dah letak pics nih dr semalam lg..so saya habiskan je lah entry nih.....tho jari jemari dah mengeletar tahan sakit nih.....perut mencucuk2 jer rasa....aduhai...kalau kena gastrik nih..sapa2 yg kena jer tau camna rasa..nak kata saya xmakan semalam.....iskkk...siap 3 mangkuk koewteow sup kak nor masuk perut...siap kuih muih segala lagi....muskil betul laaa........


Anyway..back to all the pics.....sumer pics dr kejadian semalam.....since hari ni kak nor dh nak balik malaysia tgk cucu....she'll be back in August/Sept....so semlm dia masakkan kami koewteow sup spesel dia.....maka kami yg  lain pun buat la juadah serba sket......saya mmg dh lama nak makan pulut sekaya/serimuka ni....so dah alang2 beli beras pulut terus buat......tgk adie buat tuh ari nampak sedap sangat........terliur babe!!!!

This time saya asingkan...buat dua jenis...satu yg bakar and satu lagi kukus.........ohhhhh...akhirnya.....dapat makan jugak!!!!Dua bekas besar saya buat tuh....hari ni tinggai suku jer....simpan incase terliur lagi nak makan karang.......Dari en.dedi sampai ke anak kecik si raisha tu membaham pulut sekaya nih!!!!

This time hi-tea kami buat kat umah makteh....so sumer pinggang mangkuk ditaja oleh beliau! kami bawa juadah jer........


Keropok lekor tu nadia buat , kek pisang tu ct buat....koewteow kaknor import from malaysia , some tembikai and kek biskut marie tu juga saya buat...tapi sket jer...
The kids....tgh layan games...termasuk raisha yg ada hati nk main ngan budak besar..........last2 kena campak balik kat mak dia...huhuhuhu...sian dia.....

And as usual....ada sesi mengedik mak2 nih........memula pose yg paling cun ( kekonon cun !!!! ;p )

Lepas tuh.....saksikan lah sendiri....ntah apa2 punya pesyen masing2.......
Sesi yg Mengong! Nak pecah perut rasa masa duk amik2 pics nih.....riuh rendah ngan gelak kami jer......
mujuq org sumer lom balik gheja.....kalau tak......iskk...iskkk..sure org tanya...
" bini - bini sapa laaa tuh???" ;p

Ok laaa  all....saya xmampu nak type panjang2 dah..sakit yg mencucuk2 nih...xtahan nih...
p/s: daddy....balik awai sket boleyyyy???? :(

1 comment:

kamalnzura said...

terliuq plak baca koewteow sup...