Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Monday, June 7, 2010

melontar dengan jayanya.....

WARNING!!!!! ENTRY INI SANGAT PENUH DENGAN GAMBAR!!!!!!!

Pagi tadi pkl 9.30 am kitaorg ber7 keluaq beramai2 gi serbu Star Avenue ...Misi UTAMA sebab nak cari barang2 pesanan yg orang pesan from coach butik.....since sekarang ni dia tgh SALE 30-50%......so apalagassss........susah weh dia nak SALE segitu......jadi apa tunggu lagi....mmg terus kami serbu laaa.....kat Jeddah ni ada la 3 branch dia....sumer kami serang.....hohohohoh..bukan tamak...tapi every branch barang2 dia xsama.....ada branch ni ada beg tuh..branch nih xde....so kena gi survey sumer...baru puaih hati!!!!!

Kami segrombolan yg serang Star Avenue....mujuq sini kedai bukak awai2 pagi.....sebab kang kul 12.30 tghari dia tutup sebab solat Zohor sampai la ke ptg, lepas Asar plak baru bukak....
Saya plak since budak berdua tuh xikut sebab sekolah...so senang la sket sebab xyah terpekik sana sini suh behave jgn lari sana sini....huhuhu..xyah jd tarzan!!!!kalau tak...xmenang tangan wehhhh...




Niat asal mmg nak pi coach jer....ada la kawan & sedara mara yg mintak tlg survey itu ini......tapi bila tgk sumer items yg SALE tuh rasa mcm nak sambaq utk diri sendiri jugak!!!! Kalau kurang waras mmg saya dah sambaq kut..tapi mujuq laaa akal fikiran tu waras lagi.......so belanja secara jimat ja laa....beli utk org ja dulu.......iskk..tapi kalau tgk ke harga dia mmg xmasuk akai laa.....mmg worth buying laa......
So to all....sesapa yg berkenan....layan kan laa gambaq2 yg saya tempek kat sini....sumer gambaq ni barang2 dia sumer ada sale between 30-50%.....if nak...cepat bagitau saya....sale dia dh xlama dah...and saya akan pos , insyaAllah ujung bulan nih boley dapat dah barang!!!!!



oppss....terselit satu gambaq cha& ziqry.....huhuhu...masa kami brunch kat Bert's...perut mendidih lapaq!!!!

Jadi if ada yg berkenan sila bgtau saya or email saya kat aramis2177@yahoo.com
Saya leh tlg belikan....mcm items kat bawah nih.....yg pouch peach tu Nadia beli utk kawan dia....sumer set purple tuh....saya belikan utk kawan2 yg pesan......tapi if ada yg nak gini gak...feel free bgtau yer.....
Ok sekian......penat berjalan xilang!!!!! nak pi rest cepat2 sementara cha2 masih tiduq....huhuhuh....take care all!!!!

2 comments:

iEtaFAkyR@ said...

sy nak...tp sy tk tau nk pilih yg mana. purse ka handbeg ka... apa2 yg menarik pd sis tolong promote utk saya. sy on ja. roger reger baper k. thanx! baru tgk pica dh rambang mata, if masuk sana rasanya saya cari pintu kuar pun tk jumpa! kekekekekee

Unknown said...

amboi cantik2 belakalah akk brg2 COACH tue,
mesti murah kan kat sana berbanding kat sini,
hurm...

warna pepel tue yg cantik tue,
huhuhuhuhu....