Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Sunday, October 18, 2009

123...action!!!!

salam alll......
hari ni mood malas masih melingkari diri saya!hohohoho..camna tuh?eeeeiii....mmg sengal laa sangat.....pehtu badan2 kaki2 tangan2 sumer bersatupadu menambahkan lagi keadaan malas itu.......
JADI....mari kita layan gambar2 si Raisha ni bersama pakcik dia Si Ziqry ni ehhh....


Aksi - aksi budak dua org nih...muka masing - masing konpius jer...awat laaa org2 dewasa nih buat...... ( pada ketika itu kami yg mak2 ni sibuk duk suh depa senyum....mcm2 gaya kami buat nk bg depa senyum...tapi hampehhhhgassss!)


Last - last.....depa meniarap sesama......malaih gamaknya nak layan mak2 yg hoooveeerrrrr nih!huhuhuhhuh......

oke.....itu aje....sekian terima kasih!!!!
( sonang kojo den...upload gambaq je kan!dasar pemalas sungguh! )

2 comments:

ietafakyra said...

biasa aaa sis.. pic can say a thousand words ooo... so upload la lagik! hihihii

Diamilikku said...

aishhh..demok2nya raisha..gewaaaammm laa..ari tu tak leh nak gomol2 sangat..hhuhuu