Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Sunday, October 25, 2009

saya dah siap.....cepat!!!!!!

ALOOOOOOO.....everyone!!!!!!Salam......( apekah mommy nih dok upload pics senget2 nih!!!)
Haaa......saya sudah siap!!!!! Dua2 orang kakak nih still duk buat homework yg tetiap hari ada je cikgu nak kasi tuh.....hai...bila laa nak siap nih...dah berpeluh ketiak Raicha nih wey.......CEPAT LAAAAAAA!!!!
Kakak Humairah & Kakak Faihana ni ghalit laaa.....ada je alasan je kalau suruh buat cepat2 homework tuh tau.....grrrr....bikin panas je darah mommy!


Copekkk laa......org nak pi open house nih!!!!!!!!!!!
Yer, another entry basi...will update later with more coverage n pics!Maaf jika sekiranya tengkuk anda sakit sebab kena teleng2 tgk pics di atas.....selalu upload leh dia pusingkan seniri...naper kali ni xboley ntah....dah xboley ke pusing seniri huh?

9 comments:

ieza said...

ala comeinyer raisha...rajin kakak2 wat homework...goodgirl humairah & faihana....muahhhhhhhhhhhhh

Baby Lyana said...

weh...sebelum upload, kau pusingkan gambo ni..sakit tengkuk aku tgk gambar ni..haha

kamalnzura said...

si montel tuhhhh..geram sungguh tgkkk

sue_eila said...

alala makin comel n montel la raisha ni...gerammmmmnyerr sue tengok

Diamilikku said...

geramnya tgk raisha kak farah....ishhhh

kak ina kl said...

salam farah..aduhai comelnya anak kecik kamu ni..rasa nak cium...tak lama lagi tentu dia kacau kalau kakak dia buat homework/melukis..

ietafakyra said...

cemana nk cepat wat homework, mummy nih asik suh posing ngan buku2 tu...ha, cemana? orang tengah rajin, mummy suh pause n pose. ihhihiii...

Irma said...

walau senget, kecomelan tetap terserlah.. hehehehe..

cikpuanmieza said...

terteleng2 kepala aku nak tgk pict diaorg tu...