Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Saturday, October 4, 2008

Mari pegi beraya....

Last week masa raya ke 2 / ke 3 xingat dah....
kitaorg gi open house on of Malaysian kat sini...
Dato' Ghazali ( Director of IDB, Jeddah )
Ramai gak laa Malaysian kat sana...kami semua pakat serang rumah dia ramai2....huhuhuhuhu


Dapat laaa makan kuih - muih from Malaysia....ada macam - macam kuih raya dia...ilang gak kempunan...huhhuhuhuhuh
Kak Salmi tengah sakan berborak....ehehehhehhee...ni all the ladies.... kebetulan Dato ' & Datin sambut Wedding Anniversary yg ke 30 hari tuh....tu yg ada kek segala tuh.....yummy!

Haaa..kat rumah dia leh tgk rtm1 & rtm2...certain malaysian kat sini pasang cable kaa apa tah saya pun xpastu ataih bumbung depa...so dapat laa signal.....huhuhu..kami sempat layan konsert bersama Anuar & Ziana Zain masa tu , rasanya ulangan ni coz masa ni malaysia dah pkl 3 pagi.......huhuhhuhhuh
psssttt..fieza: ni kaa konsert yg hang pi tuh?aku xdan tunggu tengok sampai abis daaaa..kalau x leh gak bangga2 citer ngan org kak ipaq aku masuk tb!huhuhuh
Before balik acara wajib..bergambaq ngan tuan rumah...huhuhhh...........


And before blah balik dari situ harus yer amik gambaq kat lampu lip lap nih...hehehhee..bukti datang beraya.....bukan senang woooo nak tengok lampu liplap kat sini.......

1 comment:

Anonymous said...

Laaa betul la tu. cehhh.. ko tak tgk sampai abis.. rugi wooo.. time tu aku siap pakai baju kurung dok dpn pentas lagi. anuar zain siap menyanyi kat aku.. dok manja2, nak je aku terkam tau.. tp tingat gak dah berlaki, xjadi arr..