Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Saturday, October 11, 2008

sickness......

Hallo & Assalamualaikum all.....
First of all..Tq for all the wishes & prayers for me and the fam......moga doa2 itu juga berpatah balik kepada anda sekeluarga......AMIN!
oohh......agak lama saya tidak berblog....kerana keadaan saya yg amat laa tidak berapa merelakan untuk saya mengadap macbook ni lelama....acik ponin!!!!mual je rasa kalau ngadap lama2....sengal betul rasa......selebihnya balqises yang meng'conquer' macbook nih........
Disebabkan itu juga saya jarang sangat online YM saya sekarang coz saya sangat kesian kat korang yg menge'BUZZ' saya tapi tidak dapat respon.........sungguh xdaya saya dibuatnya......
Maaf sejuta kali yer...nanti2 kalau keadaan saya sudah ok skit...saya harus kembali ke dunia cyber nih......
Entry nih pun saya combined sekali.....nak jimat segala.....banyak gak event yg berlaku.....tapi tu lah.....gambaq pun duk tersimpan baekkk punya lam folder.....ni pun some of them yg saya tempek.......


Gambaq ni masa keadaan saya ok lagi......masa tu tingin nak makan soto ayam & nasi impit.....so dah alang2 tu saya masak seperiuk besar....rebus nasi impit 4/5 buku lagi ( buat sendiri woo nasi impit ) then called hubby suh ajak kengkawan dia datang makan......as usual..tetamu yg lebih kurang sama....ada Uncle Fahmi,Uncle Malik and Uncle Zulfaqar....lengkap sumer ada kacang goreng , isi ayam , bawang goreng and sambal kicap....kalau ada jual so'un kat sini pasti terhidang gak...tp mano den nak cari so'un kat sini...huhuhuhuhu
Selang 3/4 hari pastu..masa ni keadaan saya dah mula muntah & pening2 dah....tapi tekak tingin laaaa sangat nak makan kek chocolate.....so makanya saya gagahkan diri bangun baked moist choc cake nih......siap bertopping2 tuh.....last2..bila dah siap....saya agih2kan kat jiran2 tetangga...TAPI satu keping pun tekak saya tak nak terima....SENGAL!!!!!sekarang ni masih berbaki skit lam peti tu..kut buatnya tekak ni teringin lagi.....huhuhuhuh

All the pics ni masa pi open house umah Kak Salmi.....masa nak bangun nak sesiap pegi tu..Ya Allah...rasa macam nak tumbang......dah laa on the way tu sesat2 plak.....tapi bila sampai...tengok2 kak Salmi jamu Mee Ladna & Nasi Dagang....fuhhh...melelh ayaq liuq......semua saya bantai!!!Elok plak makan.....tu lah..saya mmg duk observed situasi saya nih...kalau makan makanan yg bukan saya masak...elok je masuk tekak nih.....huhhhuhhuhuh...pelik sungguh laaa......
Daddy & uncle nahar.....
Tq to daddy gak coz dia banyak bersabar....huhuhuhuh..sian dia....kena sabar ngan peel bini dia yg semakin pelik sejak dua menjak nih...nak wat camna kan daddy kan......Sekarang ni berat saya semakin menurun....since xbyk makanan yg masuk...camtu gak ngan air....boley kira brp liter je yg saya minum....kalau dulu botol mineral kecik tu......dekat 10 botol pun saya leh telan...skrg nih.....satu pun xabis..selainnya terpaksa telan milo or juice jer......sabar je lah..hopefully keadaan ni cepat abis.........AMIN!
So till then....dunno when i 'll update again!!!!!take care yer!

5 comments:

ieza said...

hi farah....siannyer la hang....tak pa la...dugaan ibu mengandung....iza doakan farah sihat...

Darling Pya said...

padan la dah lama x updet blog. tak pa lah..sabaq la dulu...aku doakan hang cepat ok...take care

Anonymous said...

take care aunty mommy..hrpnye cpat la berlalu 1st trimester yg pusin² ni ye...Ghazi n ummi doa aunty lepas ni bleh mkn bebyk n energetic seperti biasa..so how's myrah and ana behaving? hope they r already practising being a good sis n helps mommy a lot..

kisses fr both

ummmuahhh*

Naddiea said...

kak farah dearie..dalam pada dok kepala pusin2 ni sempat lagi wat chocolate cake nooo.sungguh mengagumkan!!!kak farah kira kuat lagi neh,kalo nadd la mmg x daya langsung.
take care yaaaaa....

Anonymous said...

congrats ya!!! heheh.... yea yea..balqises nak dapat adik..