Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Tuesday, October 14, 2008

Our Hardee's...

Fuhhhhhh.....setelah agak lama menunggu hardee's nih..ada laaa mau dekat sejam setengah..darah pun dah mendidih dah.....yg si budak dua org ni bila nak suap nasi suh makan xmau.....nak gak tunggu hardee's nih..coz dah lama tingin nak makan.......sampai sudah si faihana tu terlena dahhhhhh...humairah yg duk tahan mata lagi.....So bila sampai..dia cepat2 makan....
tengok laaa nih haaa.....punya laaaa dah ngantuk sangat....sampai nak tersenguk2 dia makan portobello mushroom dia tuh....supposed mummy share ngan dia burger tuh...tapi mummy dan gigit 4/5 bites jaa...selebihnya dia balun.....lapaq sangat laa tuh......
paih makan sumer....kami masuk bilik....dia dah nak tiduq sangat2 dah.....Faihana lak terjaga sat....mummy suapkan chicken star 3/4 bijik.....pehtu dia tertiduq balik.....huhuhuhuhu...makan sebab lapaq jaa.......
Ni lah dia burger portobello mushroom faveret depa tuh.....depa suka tang portobello mushroom tu haaa..........tapi memang sedap wooo!!!!!

4 comments:

cik wanie said...

ala ciannyer dia,
x per kan dah sampai tue....

akk,
lama x singgah blog akk,
miss u kak:)

Diamilikku said...

sedapnya kak farah..
sone nak jugak :p
.
.
.
comel ahh uniform balqises...
kak farah..kakak humairah sebijik abg shidi kan...

ieza said...

eeee...sedapnyer.....

aramis2177 said...

Wanie:
miss u too sis...tu lah akak pun xdan nak pi jengah mana2 blog laa ni....insyaAllah nanti akak singgah blog wanie naa....
Sone:
hehehheee..meh2 sini meh....sedap wooo......haah..muka humairah tu sejibik daddy dia...huhuhuhu
Ieza:
yeap..yeap....mmg sedap..tulah si humairah tu sanggup tunggu tuh...