Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Sunday, October 19, 2008

Nak Skit?

Salmon Steak Fillet with white sauce.....saat saya ghajin & ada laa kudrat skit..mampu laaa nak masuk dapuq n masak camni...tu pun menu yg sonang.....memandangkan salmon fillet tu baru beli so terus laa saya masak ngan white sauce nih......besaq gak salmn fillet nih..kiranya puaih laa makan 4 beranak...cukup dr lunch membawa ke dinner......
Sauce dia saya taruh punya laa banyak...kes sayang nak buang nih.....tuang aje melimpah ruah ataihn tuh....with some mixed vege....balqises sangat suka makan salmon fillet n mixed vege nih....

Ni la plak masa tekak tingin sangat nak makan cream caramel...sekali 2 bungkus saya buat...dah alang2 tuh....leh agih2kan kat kengkawan hubby semua...huhuhuhuhuh..sodap wooo!!!!!
Hmmmm......lately ni saya selalu berangan...kalau dapat balik  Malaysia...mcm2 saya nak makan....huhuhuhu..tp xnak pikir banyak2 laaa....kang ngidam sangat nak makan jenuh nak mencari lak aiii...huhuhuhuhuh

1 comment:

TiNiE said...

farah..sedapnyer all da foodies hang tuuu...tetiba aku plak teleyo...bab hang nak balik mesia tu sabaq naaa...la ni hang fokus kat peknensi hang dulu tau..take good care of urself bebeh..