Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Friday, January 7, 2011

BLISSSSSS........

Know what i'm doing rite now.......
Saya Farah Hasliana sesungguhnya sedang merehatkan minda saya.....sambil menghabiskan sebiji roti boy perasa coffee bersama segelas ayaq kopi O panas , sambil melayan movie WINTER SONATA ......
( YES,again and again...tak penah jemu! so peeps....those yg xpenah tengok...sila lah pi google cari n tengok! )
Oh, what a great Friday!!!!!!
apa??? Mana balqises??? hehehhe......Since now pukul 2.45pm, dah sah2 Humairah pegi sekolah , while Faihana sedang layan movie dia di bawah...Raisha??? It's her nap time....so mommy FREE.......YIPPEEEE!!!!!!

Tapi kalau hubby baca entry ni kat opis dia..kompom sat lagi dia telefon n bebel2.....
" mami ni kata nak lipat kain laaa , kata nak kemaih umah laa....tapi boley plak layan winter sonata tuh! "
hahahhahaa.......saya dh boley baca pikiran dia dahhhhh....tapi apa ade hal......nanti2 i lipat laa kain & kemaih umah....esok kan weken!!!! ;))))))))

4 comments:

Lady Lavender said...

very2 understanding..perlu masa utk diri sendiri jgk kaann..
p/s: me too, minat gile dgn winter sonata wlupun berulang kali tengok. Errkk..ada tgk sad sonata tak?? nyibuk la pulak..

aramis2177 said...

LL: hehe...mmg kan..WS tuh xjemu2 tuk ditengok kan!Oh, citer sad sonata i lom tgk? tp KSW jugak berlakon kan...harus i layan plak pas nih! thanx for the info dear! ;)))

suzzsuzie said...

gi kemaih rumah cepat...daddy nak balik spot check

aramis2177 said...

kaksuzy: hahahha....mmg selalu make sure b4 daddy blk umah kemaih dulu! ;p