Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Thursday, January 27, 2011

chachachooooooooo.....

haiyaaaa........sekarang baru saya dapat bersenang lenang dengan aman depan laptop..tu pun jam dah menunjukkan ke pukul 2am....
kenapa saya tiduq lambat segini????
sebabnyaaaaaa...nihaaaaaaaaa diaaaaa!!puncanyaaa dari si dia ini.....
pukul 12.20am tadi duk sibuk ajak menulih.......habis segala kertaih dia bawa keluaq....sepah abih hall ataih nih dikerjakan si kenit nih.....
tak padan ngan tangan kidai dia tuh....abih dia conteng lukisan kakak2 dia.....jenuh la esok chacha kena potpet2 ngan kakak humairah....ayoooooo....tak tau!!!!
satu lagi yg dia paling suka.....bawa buku2 dia nih pi mana2 pun...
THANX to aunty adie yg belikan satu set buku nih.....ada banyak laaa buku2 kecik nih....mmg sangat cute....so disebabkan dia sgt kecik, maka si chachachooooo ni ghajin la duk ke hulu ke hilir ngan buku2 dia.....ada merata tempat dia tinggaikan jejak ngan buku nih....satu lam 'beg sekolah' dia....lam bilik mainan pun ada sebuah , lam lemari cd ada sebuah ,kat hall ada sebuah... depan tv ada berbuah2....haiihhh...jenuh nak mengutip 'jejak' yg dia sepahkan nih....
Malam ni sungguh mencabar minda saya sungguh bilamana dia xmo tiduq2 lagi...jam dah menunjukkan ke angka 1 baru dia yawn.....tu pun duk ketegaq lagi ....sampai laa kena 'sound' ngan mommy yg hampir2 nak bertukaq jadi HULK...baru dia zzzzz.......
Dan akhirnyaaaa.......terlena jugak puteri kecik nih....sedangkn org lain jam xpukul 11 lagi semua dah tiduq......raisha ooo raisha.....makin jadi 'PANDA' laa mommy camni!!!!!!!

2 comments:

Lady Lavender said...

tak pe..rajin camni dah besar nti mesti pandai yea raisha comei :-)

Anonymous said...

salam,
cute jer bila tgk anak2anak ni tidur kan. biarpun tadi masa dia jaga ras cam nak sekeh2 jerit kat dia kan??? hahaha