Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Wednesday, February 24, 2010

Tiba Tarikh itu lagi.....

SELAMAT MENYAMBUT MAULIDUR RASUL TO ALL........



Well...hari ni tiba lagi tarikh KERAMAT ini.....12 RABIULAWAL...... walaupun sini xde sambutan or cuti mcm kat Malaysia tapi utk saya & hubby kami tetap anggap tarikh ini sangat special.....8 tahun lepas tarikh ni lah kami disatukan.....tapi masa tuh bersamaan dengan 25 May 2002....saya memang.... :))))) sambut dua2 tarikh.....tamak???ekekkeke....apa salahnya kann..kann..kann....setahun 2 kali jer pun sambut anniversaries .....muahahahhahaa!

Sekejap je rasa masa berlalu....tau2 dah 8 tahun kami kawin....sedey happy sumer ada..adat laa umah tangga kan.....huhuhu
Dear darling hubby,
HAPPY ANNIVERSARY SAYANG
Semoga rumahtangga kita kekal bahagia hingga ke akhir hayat.....mommy doakan daddy always happy and bahagia sepanjang perkahwinan kita... takde apa yg lebih special yg mommy harapkan kecuali kasih sayang dari daddy yg xberbelah bahagi utk kami sekeluarga.....
Do know that i always love you...... no matter what.....
" Ya Allah..Engkau panjangkan lah jodoh kami dan satukan lah hati kami seperti mana Kau satukan hati kekasihmu Muhammad s.a.w dan Khatijah r.a...amin!!!!"

4 comments:

ietafakyra said...

AMIN! Semoga bahagia ke akhir hayat.

Naddiea said...

Happy Anniversary Sis Farah n Bro Shidi!!May happiness will always be yours.insyaallah..ameen.

cikpuanmieza said...

happy anniversry farah..
aku doakan moga korang sekeluarga sentiasa bahagia...

kamalnzura said...

aminnn.........

terasa bahagia kan bila kita dpt bahagiakan org yg tersayang...:D