Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Tuesday, February 23, 2010

YAY..another milestone!!!!

YAY...another milestone by her......She's already 9 mths last 2 days...how time flies.....haih....tau2 dah nk boley berdiri...sok2 dah berjalan...sok2 she's no more baby...already a toddler....huhuh....lom puiah gomoi2 dia..... :(





Minah ketot nih nak berdiri tapi nak terus melompat...apa cerita???

Ada ketika...duk sesaja...xde paut apa2..terus je nak berdiri.....boley?? Mau tak jatuh terduduk balik.....xpun...tetiba duk tgh2 kapet...xde kusi meja nak paut..dia terus je tahan nan lutut dia..terus nk berdiri..pehtu nak lompat.....aiyokkkkkkk...camna tuh!? Iskk...advance sangat raisha nih tau!!!!

4 comments:

Naddiea said...

kak farah,raisha dah besaq dh.rambut pun dh panjang.geramnya tengok si raisha nih.muka dh nak sama mcm kakak2 dia dh.cute!!!

aini said...

cepat ja masa berlalu kan farah....:)
aini pun tengok irdina dah besar...dia makin merap kat aini...risau jugakla farah....nanti kalu aini terpaksa operate...jenuhla...huhu...sian dia...:(
farah doakan aini ya...bagi ada "miracle" ka....i wish sangat2...keajaiban Allah swt

aramis2177 said...

shepah,
betui..rambut dia sgt anjang..la ni dh ptg depan sket...dh masuk mata dah...dh besaq muka mcm kakak2 dia kan!
Aini,
InsyaAllah, farah doakan...aini take care!

cikpuanmieza said...

farah, geli hati lak aku tgk si raisya tu.. nt kalau tgk dia jalan terkedek2 lagi seronok kan dgn tubuh bulatnya tu