Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Saturday, May 24, 2008

Rindu......

My Inlaws....













My family

With Linda & Ghazi....















It's been a week plus kami kat sini ....and rite now...saya sudah terasa rindu sangat kat semua yg ada di Malaysia....rindu sanak sedara....mama abah..mak ayah...adik beradik..ipar duai ...rindu rumah kat Puchong....rindu bilik tido saya...rindu kan keter saya yg sungguh banyak berjasa itu......rindukan kawan - kawan saya.....uwaaaa..rindukan aktiviti - aktiviti yg saya selalu buat masa kat sana.....huhuhuhuu....ini lah orang kata HOMESICK....betul kata pepatah...

" Hujan emas di negeri orang...hujan batu di negeri sendiri.....walaupun hujan batu....saya lebih suka bermandikan hujan batu itu....." huhuhuhuhuhuhu

Kawan - kawan yg sempat saya jumpa before saya berangkat, thank you sgt2 sebab sudi luangkan masa untuk jumpa saya.....yang xsempat jumpa tuh....sejuta maaf...masa tu saya sangat2 bz....and masa yg ada sgt terhad untuk memungkinkan kita berjumpa..insyaAllah...ada rezeki.....panjang umur...kita jumpa lagi.....














With Piah













With Shue..



But do know that i cherish our friendship wherever i go...... though we're not seeing each other...doesn't mean that u're not in my heart......Take care dear friends......i love you all......