Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Monday, May 31, 2010

Nak kemas ke nk pose mommy?????

Ini bukan entry 'Mari deco bersama Farah' yer!!!!!
Hahahhaha.....gila poyos saya kan!!!
Sesambil ngemas sesambil posing!!!!
Tapi naperkah nampak saya sgt pendek tho saya xde la tinggi mcm galah tuh!!!!
Ni musti daddy nayakan nih!!!
Mentang3 orang buat entry muka bengkak sebelah dia tuh!!!
Nak tau dia kata apa!!!
"muka daddy dh jadik cam muka mommy dah...kalau mommy nak tau...muka mommy camni lah!!!xyah sakit gigi dh semulajadi bengkak!!!!"

haaa ko!!!giler kejam punya penyataan kan!!!!kang aku doakan muka ko bengkak terus kang ada yang meraung kang dtg melutut mintak ampun!!!!!weeehehehehhe.....
Note to fieza birasku:
nilah dia skirt yg aku citer tuh!!!warna turqouise bright!!!tapi lam ni xclear lak!!
If u all nk tau kt sini skirts depa mmg sgt mavelessssss!!! Nak renda sana,nak patchwork sini...uishh...mmg rambang mata i cakap u!!!!leh buat collection la kiranya!!this is one of my fav!!!jatuh cinta pandang pertama terus berkenan!!!!!





5 comments:

Naddiea said...

kak farah,mcm nk pindah umah jer??siap kotak segala..kaa kemas2 nk balik m'sia??sis,sekirt itu cantek tp agak singkat.mmg camtu ke rupa skirt nya??warna pink ada ka???mahai dak??

ietafakyra said...

santek222... kalo sis yg tinggi pakai pun rasa nmpk pendek, camno den nk tempah order nih?? lg nmpk renek! hihihihii...

k.liza said...

kemas2 tu nak kemana??? nak balik dah ya... yahooooo... boley la kita semua bercanda di pasiran pantai kat tganu ni!!!

Mimi Sharif said...

cantik skirt tu kak na...
kalau duit msia, brapa puluh?
pastu nak kna pindah mana lak ni? msia terus????

Diamilikku said...

memang cantik skirt tu....free size kah ada size....hurmm..mcm berkenan jugak nih