Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Monday, May 10, 2010

plan apa ari nih ehh.....

Hola2....Salams u all!!!
Happy Monday......
How's ur weekend? Kitaorg nih dh nak masuk tgh minggu dah...pejam celik pejam celik..weekend lagi....tup2 dah masuk bulan baru....tup2 dah bulan 7......ntah jadi balik ke tak xtau laa kitaorg nih...so far the status still pending samada kami ni balik terus ke or contrack sambung lg.....kalau dh nama keje ngan org tuh.....kena tunggu je lah jawabnya!!!!
Anyway...back to the tajuk...actually ptg karang Nadia ajak saya pi Balad...dia nak suh saya temankan dia pilih kain2 cotton...dia nak bawa balik Malaysia....weeehehehhe....cam lerrr pandai sgt kaknon nih memilih....juling biji mata ada laa....hikhikhik.....
Saya pun ada terpikir..kalau saya beli kain2 dari sini....sok2 bawa balik sana...leh tak buat menjual????Ada ke org nak beli???Korang nak beli tak? huahuahua.....kalau ada yg berminat leh laa saya beli....adehhh..tapi bila mengenangkan bakat menjual hancussssss........kena pikir lagi 10kali nih!!!!huhuhuhuh...........
Ok laa u all....mau masuk dapuq......
p/s: gambaq tidak ada kena mengena ngan tajuk & jalan citer..layan sudahhhh!

4 comments:

Diamilikku said...

wahh kak farah minatnya nak beli kain cotton..belikan untuk sone boleh??? kalau ada nak kaler ala2 hijau pucuk pisang...pleaseeee

@cu SaYaNg said...

uiks..kontrak dh nk abis ke mommy?

aramis2177 said...

sone: ok roger2....i pi serang utk u satgi....
piah: xsure lg...stillpending! tau2 laa arab nih..suka ati depa....nanti akan di bgtau kemudian kalau aku blk 4 gud na! :)

suzzsuzie said...

3 anak dara cinonit tu dah mcm kt tadika pulak........