Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Sunday, May 2, 2010

sengal kah aku??

Ohhh..tidak..ini bukan mcm mamat sengal , mamat selenger or mamat blur macam lam citer 'Adamaya' tuh...ni adalah sengal2 badan.....
Yer2...ofcoz yg sengal2 badan itu ialah saya.....aduhai..taktau lately naper badan saya ni sengal sana sini...sakit2 semuanya!!! Maybe akibat selalu dukng raisha kut....budak dah sama berat ngan 10kg kampit beras kan....cuba bayangkan kalau kena hangkutttt kampit beras yg 10kg tuh ke hulu ke hilir...kampit beras ok gak..xgerak sana sini....ni haa....kadang2 dia buat jd 'ulat bulu' ngeliat sana sini....tu tak kira dia memanjat2 lagi...mana yg di gigit lagi....adoiiii...sabar je lah!
Kang ptg saya dh buat temujanji ngan kak pady nk suh dia urut sket badan nih haa.....tho dia bukan bidan tapi bidan terjun ...jadik laaa...asal dpt kurangkan tegang2 urat saya nih!!! :(
Ok laa u alll...mau tiduq semula...letih sgt badan rasanyaaa!
Happy Sunday!!!!

4 comments:

Diamilikku said...

kak farah peknen nih..(dah dua kali dah sone bagi komen nih)...hehehhehe...kalau betul syioookknyaaa

ietafakyra said...

wah! layout baru yg tantekkk... hihihihi, tu la kan kak ooiii kalo masa jenjalan tu tk hengat kena kilik anak kiri kanan...dah sakan joli baru perasan sakit badan yerrr! hihiihihhi... sama lah kita... tp dani belum cecah 10kg, but ibunya sudah mau fengsan juga! addoiii.... spa jom! :D

suzzsuzie said...

ala..anggap je sesi angkat berat farah...exercise jugak tu

aramis2177 said...

done: xde maknanya nak peknen ehhh...... tp if Allah bg kami xtolak! :)
ieta: hehe...tu la...kak farah kata xsuka rose..tp layout ni rose plak! pelik aa kak farah nih!tp betui kan...lenguh woo dukung budak..dukung guni beras pun xlenguh camtuh kan! :p
kak suzy: hahaha....betui2 seisi angkat berat...tapi tulaa....besaq laa tgn sebelah....hahhaha