Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Sunday, August 24, 2008

akhirnyaaaa...

Hmmmm....akhirnyaaa...hari ni segala - galanya terjawab...
Setelah almost 10 hari saya menunggu.... penuh debar di dada....
tertanya - tanya bersama hubby...
"pregnant ker saya?"
akhirnya..pagi tadi....dah kembali seperti biasa..
xsure laa pulak kenapa lambat kali ni sebab saya mmg jenis yg 'on-time'
and mmg tetiap bulan saya leh agak baper hb patutnya 'dia' datang...
tapi bulan nih amatlah pelik....lewat 10 hari...
hubby & saya agak tertanya2...so beli test kit tuh...dah buat 2 kali ( kali pertama tu silap buat coz saya 'terbodo' silap buat ujikaji..huhuhuh..maklumlaaaa.....dah almost 5 yrs since adik ana )
the result was negative...paling latest saya cek lagi semlm...pun negative....so ingat hari ni nak gi jumpa doc just incase kot2 ada 'ralat' ker....tp pagi tadi....dah ada...
hmmm.....well....that's explain why muka saya sgt tidak senonoh dgn pimples......huhuhuhuhuh...mmg rasanya sangat dasat laa.....coz campuq menstrual cycle yg xbetui and tahap risau yg xmenentu and tertanya2 tuh.....
hmmm......ntah laa yer...bila 'dia dah turun' nih....ada rasa semacam di hati...
ada rasa sedey....coz kalau ada...best gak....syok tgk org ada baby kecik...
ada rasa lega....coz saya leh 'rehat panjang' lagi dr melakukan aktiviti bgn tgh2 mlm tuh....
overall.....saya pun xtau apa yg saya rasa...maybe banyak sedey kot....coz mcm dah berharap!
xpa laa....next time kalau diizinkan ALLAH s.w.t ada rezeki kami lagi...AMIN!

4 comments:

Rahiza Haszian Abdul Rahim said...

ahaks..i know that feeling very well..happened to me about 2 months ago..ngeh..ngeh.. macam excited, pastu takut, pastu legaaa..haha.. ada plan nak Made In Jeddah ka? ;)

Anonymous said...

auntie mommy!

huhu lma tk citer ye kt ym..rupenye tgh buat projek yeee!!!
hehehe..
aiya..arini g psr..cri brg nk wat donut, teringat our otr projek yg tk kesampaian..huk huk huk!

taking care ye huhu (apeks sytle...)

kami rendoo jgk kt aunty mommy n balqises.

Anonymous said...

Hi Farah..
xpa..next month ada lagi..:D
so projek mega kena on time ok...jgn delay2..wakakaka
hukhukhuk...kami ni yg tgh risau/seronok...hehe..'dia' x jengah2 lagi nih...hadoiiii
tp x berani nak test2 lagikkkk

Diamilikku said...

hahahahah..
kak farah relax ahhh...
tapi kalau ada kan ke best..
sone pun nak cepat bagi alesha adik..
hahahahah
(gediks kan saya)