Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Saturday, August 2, 2008

madinah trip - 1

First of all.....wanna say sorry to sapa2 yg ada 'BUZZ' saya kat YM ptg Khamis tu or Jumaat tuh...sorry laa yer..saya ke Madinah ptg Khamis tuh..duk kalut2 terlupa nak off Ym nih...sian yer korang yg meng'buzz' saya tuh..sure ada yg maki setaman kat saya coz saya tak reply2 kan...huhuhuh..sila...saya yg bersalah!huhuhh

oopsss.......Back to reality.....
Updates on our trip to Madinah Al - Munawarrah.....memang hubby ada ajak pegi coz memandangkan ada lagi kawan - kawan dia yang nak pegi sama....so memandangkan ramai...Kak Aida ( wife Abg. Nahar ) and I decided nak masak something laa untuk bekal makan tengah jalan nanti...coz from our house to Madinah lebey kurang 4 jam...so harus laa berhenti mana2 makan2 dulu.....
So plannning ngan Kak Aida...tghari Khamis tu kami dua org masak bihun goreng ngan sambal sotong kering....buat bekal makan....anggaran orang yg nak pegi ada laa lam 4 biji Durango ( so lebey kurang 16-17 orang ) kami pun dalam pukul 12.30 tu pulun masak laaa sebekas besaq penuh bihun goreng...siap tapau2 semua ada laa dalam 18 bekas...ok laa tuh kan....siap ada teluq dadar lagi tau.....

Huhuhuhu...ni dah macam leh buat niaga nih...hehehheheee....
ooh yea....makteh and family xikut kami ke Madinah coz diorg ada tetamu dtg umah mlm tu...tp dia tetap tlg2 kami...huhuhuh..thank you2!
haaaaaa...hasil bihun goreng kami...

Dah siap sumer masak and tapau2kan semua bihun nih....lepak2 kejap umah kak Aida...then around 2.30 kami balik umah  ( umah kak aida ni seberang umah kitaorg je ) then siap2....sempat lagi saya basuh baju and kemas umah skit...pack2 baju2 yg nak di bawa...hubby arrived home at 3.40 pm..dia mandi and siap2...kuar umah around 4 lebey than singgah umah kak Aida amik dia n bihun2 tuh, then terus kami gerak ke Thuwal ( tempat keje hubby )
Abg Nahar ( hubby Kak Aida ) and geng2 lain tunggu kat sana.....coz dr Thuwal ke Madinah tu dah tinggal 3 jam jer perjalanan.....dengan itu..saya sambung in next entry....

No comments: