Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Thursday, August 28, 2008

Setelah dia pergi......tinggallah....


By the time am typing in this blog now....
she's already thousand miles away up in the blue sky....hhuhuhuhuhu.....
siapa SHE itu????
She's my sis  in law....or my biras...
Fieza...rite now diorg whole family heading to London.....my bro in law dapat pindah keje kat Central Of London sana......hmmm...jauhnyaaa ko pegi wahai fieza.....
Sadis tau bila tau ko dah jauh beribu batu nih....huhuhuhu......yer2...aku tau....aku yg tinggalkan ko dulu......huhuhuhu...tapi bila memikirkan yg lepas ni bila aku balik Mesia...ko dah takde....sadis wooo.....ni baru aku rasa..aku tak tau laaa camna kak liza rasa....
Kak liza..if baca entry nih...sila lah komen yer apa kak liza rasa...sure sadis kan...raya nih kak liza raya sorg2 tanpa kami untuk bergossip2.....huhuhuhuh....



Uwaaaa......farah rindu aaaaaa nak duk lepak2 cam dulu kan.....nanti kita akan pilih satu port kat umah mak tuh untuk duduk bergossip.....macam2 yer kita gossip....dari hal2 dapur sampai laa ke hal2 18sx......huhuhuhh......bila laa lagi gamaknya nak dapat buat cenggitu lagi kan.......
Kak liza....pasni kalau man dapat keje kat luaq ( farah lupa laa negara mana dia apply ) adoi laaa......lagi tambah2 sadis....ni ada dgq ura2 akak & family pun akan berhijrah nih...Abg Mus nak cari keje kat luaq gak ker??
ni ialah gambaq kami biras2 sumer....or erti kata lain...sumer menantu2 yg haprak!hahahhahhaa ......
Left to rite ~ me, Abg Mus , Fiza & Kak Liza

Haaa...Kak Fid....kalau baca entry ni pun sila komen yer.....huhuhuh..jgn mare aaa....dinie terbocoqkan rahsia.....rahsia ker idak tak tau laa...dinie sembang2 ngan shidi tu ari.....
hmmm......sadis laa plak bila terkenangkan saat2 masa kita berkumpul semua family kan....esp time raya....tapi raya thn nih..tingggal Akak sefamily , Abg Zali sefamily & Man sefamily....
korang yg ada kat sana meriahkan laa umah mak yer...
Man kalau tangkap gambaq tu sila2 pos mai bagi kami tengok.....sure happy korang kan...

The brothers......Lan , Abg Zali , Hubby & Man

hmmmm...tu baru side hubby.....xciter side saya lagi tuh....kalau citer side saya plak...adoi laaa........lagi sadis!!!!!coz kalau side saya lagi laa meriah rayanye coz dr tok & wan sampai ke cicit2 sume ada.....tu tak kira time kami pakat2 balut ketupat lagi tuh....huhuhuh.....isk.....mau meraung saat ni jugak ni.....so dengan itu....
saya nak wish utk fieza...
"selamat menyesuaikan diri kat tempat baru, aku doakan ko happy always.....jgn sedey2....aku tau ko tuh..kalau sedey pun ko tetap happy! kirim2 laa berita & new pics of korang kat sana yer.....Muaahhssss utk Ermina & Aisy....

anak2 aku rindu sangat kat diorg.....diaorg ni kata..kalau dengar lagu 'I Swear - by ALL 4 ONE' tuh sure diorg tingat kat ermina, dania, kak oya sumer...muskil gak aku..bila kurun ntah diorg ada sejarah ngan lagu tuh...
anyway.....ko tunggu laa yer kedatangan kami di kota london tu yg xtau bila lagi!heehhehee....take care babe!luv u guys always!"




No comments: