Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Monday, August 18, 2008

keowteow memanggilku.....

Semalam Ahad....kak pady called pukul 11 lebih....tanya saya....
"Hari ni xnak makan keowteow ker?"
saya lam hati...wahh..idea yg sangat menarik nih.....almaklum laaa....since Khamis sampai sabtu asyik masak xberenti2....( oopsss...saya ada satu lagi past entry pasai masak - memasak utk Usrah....dah dapat gambaq dr Makteh saya postkan )
so dengan itu..cepat je saya jawab kat kak Pady....
"Ok gak ....akak nak pi pukul berapa?"
dia kata pukul 1...sesuai sangat laa waktu lunch kan....kedai plak baru bukak pas sembahyang zohor kan....so kami pun sesiap laa semua....saya tunggu Mohamed - Mohamed nih kemaih umah ( sini kan dalam seminggu tuh ada laa 3/4 kali diorg datang kemaih umah....sini sumer Mohamed - Mohamed yg buat - so saya relax banyak) then kak pady ting tong....terus cabut ke Oriental Restaurant nih...lebih kurang 5 minit jalan kaki.....sampai laaa restaurant tuh
While waiting tuh sempat posing - posing maut dulu tuh...hahahhahaaa.....
Seperti yg kami teringin..kami ordered keowteow goreng nih....kalau tengok lam menu..nama dia jadi...Fried Sticky Noodle with seafood......huhuhuh.....sedap woooo.....chef dia xlokek langsung buh bahan2 lam tuh....sayur kailan tuh jd sayur dia...udang , ayam segala......
Untuk air....we ordered ice lemonade....lebih kurang ice lemon tea...tapi lagi sedap.....arghhhh....panaih - panaih minum memag sangat2 laaaa sedap!!!!
This was Squid Tempura....ala....sotong goreng tepung...hehheheee....sangat lembut and sedap ....memang puaih hati laaa.......
Huhuhuh.....Budak ini makan xabis....coz dia kalut nak balik pi tengok kedai yg jual guitar.....
Uda.....tengok anak sedara uda nih..dah terjangkit ngan uda laa nih....apo dia nak buek ngan guitar ni pun tak tau laaa....mcm laa pandai main!!!hahhahhaa.....

No comments: