Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Thursday, February 26, 2009

nak ngelat....

Adussss...saya tgh sakit kepala skrg nih!!!
Memandangkan hari ni hari Khamis...balqises cuti ( utk yg tak tau sini wekennya ialah pada hari Khamis & Jumaat yer ) so utk lunch tadi saya hanya panaskan lauk semlm....and goreng telur makan ngan kicap.....wohh..dah kira sedap tuh utk kami 3 beranak.....huhuhuhh
Hubby lom balik gheja....tapi tadi tepon dia dah dekat....utk dinner lak saya lom prepare apa2 pun.....dah laa tengah sakit2 kepala nih....
Humairah lak mintak nak tomyam ( lam tepon td dia mintak kat daddy dia...tapi daddy kata..mommy masak lg sedap! :-p ) 
tetiba tingat kat satu lagi kedai Siam yg nearby umah kitaorg nih...ASIA Restaurant....hubby kata kalau xsalah kat situ ada ayaq nyiuq.....hmmm....cam menarik nih!!!!
Makanya...mari kita dinner di luaq mlm kang coz mlm kang pun ada janji nak gi tgk umah lg nanti....sambungan house hunting!!!huhuh....
ok laaa till then, nak rest jap...sambil2 layan citer KELIWON kat tv3.com.my tuh....
later2 peeps!!!!

2 comments:

TiNiE said...

wei, aku arini leh ngelat, pasai smlm aku dah soh adik aku masak moi..boh segala sayur2 yg ada..dan ayam..so lam esbok dah takder apa2...zasss jerla beli juadah mkn malam arini...

Diamilikku said...

sone lagi lama dah ngelat...
sampaikan bawang dah kering kat umah...berkurun lama tak masuk dapur masak