Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Tuesday, May 12, 2009

dah tiba masanyaaa.......ker?

At the moment saya menulis ( type sebenoryeee ) entry nih.....sekarang ni saya tgh rasa contraction...actually dr pagi pukul 4.30 pagi tadi lagi....tapi masa tu xde laa kuat sangat..cuma saya rasa xselesa jer laa.......so terus bangun......sempat bisik kat telinga hubby suruh dia jangan pegi keje hari ni....just incase saya sakit - sakit nanti kang....nak tunggu dia balik dr Thuwal tu satu jam gak.....jenuh kang....so dalam mamai dia pun yer2 kan jer....
Saya plak dah xboley tiduq..walaupun pagi td almost 2 am baru terlelap mata......so bangun tu tak tau nak buat apa....mild contraction tu datang dalam 30 mins sekali......saya releks je dulu...sempat lagi bukak YM.....sempat buzz si TINIE tuh......chit chat kejap ngan dia.......then saya log off sebab nak sesiap kan balqises yg nak pi skul tuh dlm kul 6.30am....
Dr pagi tadi sampai laa ke tengahari tu still mild contraction......sesekali je terasa......tapi seram sejuk tu dah ada...saspen je lebih nih....saya suruh hubby pi jelah keje....since sayang oooo cuti dia kalau tetiba buatnya saya xberanak pun....huhuuhuhuh....dah laa nak dpt cuti susah.......so setiap satu hari tidak boley disesiakan.....hehehhehee.... ( eeeh..leh buat lawak lak, contraction tgh menyerang nih! )
Lam kul 11 tuh saya sempat masak seafood tomyam.....perabis choc ice cream baskin robbins...minum segala ayaq sejuk yg ada lam peti ais tuh ( juices ) hehehhee....gilerrrr pemakan sungguh i kan!hahhahhahahhaa
Balqises balik sekolah dlm pukul 1 tuh...bg depa makan....buat homework sumer......maka dah selesai sumer....QHALAS....kalau tetiba nak beranak pun dah settle sumer...xde laa risau2 sangat kan.....baju2 sumer dah pack.....
ni tetiba contraction saya semakin kuat nih.....dah terasa sakit2 nih...tapi tak tau laaa beranak ke tidak.....korang saspen??Saya lagi saspen!huhuhuhuh...so tunggu je lah yer...Doa2kan semoga semuanya selamat.....
rite now, saya nak pi mandi....adoi la....contraction datang lagi nih!!!Xleh jadik nih....ok laa.......semoga selamat semuanya!!Amin!!!!!

p/s: if ada entry2 selepas nih...semuanya auto publish...saya ada buat awal2 tengah malam semlm.....!babai u all!!!

7 comments:

Baby Lyana said...

aku doakan semuanya selamat... Amin

harnisafarina said...

Waa..dah tak lama ni. Aku doakan semoga semuanya selamat.

lemongrass said...

Good luck, semoga Alah permudahkan your delivery and may everything goes smoothly! I yang saspen ni, hehehe...
Jangan lupa tayang gmbr baby tau nanti!

*adie* said...

farah.... contraction tu dah terasa sampai ke denmark ni!!! adoilaaa.... aku sangat suspension la farah!

semoga semuanya selamat sejahtera ok... semoga ALLAH berikan kekuatan kepadamu,,,, AMIN....

hilanglah segala dosa saat melahirkan! besar PAHALA tu...

Unknown said...

farah...aini doakan agar farah mudah bersalin hendakNya....:)

amalz said...

semoga selamt semuanya..insyaAllah..

Diamilikku said...

tetiba sone pun rasa contraction..hahahhaha..lawak sungguh....kak farah semoga selamat semuanya ya