Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Monday, May 11, 2009

Sayonara Pon......


Last Friday aktiviti weken kitaorg xde pegi memana pun......cuma kebetulan hari tu one of my old good friend yang mai buat umrah dah nak balik Malaysia......
Dia mai ngan parents & adik dia.......so memang dah plan hari tu nak jumpa dia before dia balik.....and saya pun ada lerr kirim benda sket utk wife dia Maszuraiza & anak - anak dia di Loq Staq......
Ni lah dia Saiful Nizam anak pakcik Mokhtar , adik kepada Kak Lin Senior saya kat Asma..tapi ngan Pon ni saya mmg dah kenai dari form 1 lagi.....nak - nak plak ayah dia kawan to my ayah.....lepaih tu plak dia kawin ngan Mas ni.....yg jugak junior saya di KMK & UTM....yg memng baekkk ngan saya masa kat Skudai dulu.....so memang xputus laaa persahabatan kami.......
Bila Mas bgtau kata Pon mai buat umrah...saya memang ada niat nak pi melawat dia masa kat Mekah , tapi sebab kesuntukan masa semua....xdan....dapat hantaq depa sefamily balik kat Airport pun jadik laaa........
Ni lah dia parents dia & adik dia........
Lepas depa dah check in sumer....kami pun terus balik umah since memang xde plan nak pi memana pun...sampai umah dalam pukul 6 ptg gitu.....Daddy & Faihana mengheluh tak hengat
( tiduq ) while Humairah and saya......kami layan tv......hehehhehehee.......
Malam tu plak , since makteh dah keluaq dr spital......so kami pun pi laa jenguk depa kat tingkat ataih nih jaaa.......heeeeeee...naik dlm 20 anak tangga jaa..sampai laa umah depa......
Uishhh...sungguh teruja tengok newborn baby nih tau.......syok nyaaa laa hai....balqises seperti biasa.....sangat teruja kalau jumpa baby kecik2 nih..depa suka sangat ...tingin nak pegang laa....nak buat tuh laa nak buat ni laa.....iskk..iskkk....tunggu laaa baby kita dah kuaq sok2.....haaa......gomoi lerrrr puaih2.........
Talking of that....bila laaa nak beranak nih!

4 comments:

*adie* said...

wehhh sabar farah sabar... apesal tak sabar lak nih.... dah 9 bulan dikandung dalam penuh kesabaran.... tunggu je sikit masa lagi keluar la tuu the next balqis! aku pun teruja menunggu mu bersalin ni!!!

ieza said...

hehehe..tak lama dah tu....sabau ek....

Baby Lyana said...

farah..sabaq sket no..ni mesti perut dah tegang gila ni,,

Diamilikku said...

cakap kat balqises sabaq sat no...
nanti adik kuar..jaga puas2...bagi mandi..pakai bedak..pakai baju..bagi susu..hehehehehe..takkut boring je depa tu nanti