Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Tuesday, May 12, 2009

nite - nite only.....

Halllo u all.....
Saja nak update , saya skrg hanya dapat online pada waktu malam saja......or to be specific..di tengah - tengah kedinginan malam.....pabila sumer orang dah tiduq....
Sebabnya....pada siang hari hubby bawa simcard mobily ni pi opis dia / keje....maka dengan itu tidak lerrr dapat kami 3 beranak ber'tenet' sakan seperti selalu......
Dan sebab itu jugak lerr masa saya untuk melawat setiap blog korang adalah terhad......nak2 plak kadang2 bila malam ni 'tenet' bukan makin laju....makin slow melowww adalaa......jadik nak tinggai jejak kat comment box tu adalah sangat berjam2 kena tunggu......so sebab tu kdg2 saya hanya menjengah sahaja!!!ni komen2 yg korg tinggaikan kan blog ni pun lom sempat berbalas nih.......nanti kalau 'keadaan' dah back to usual......saya akan kembali 'cargassss' okehhhh!!!!!!

Update on my pregnancy:
Doc saya agak - agak saya akan bersalin pada minggu nih.....pepandai jerrr dia kan main agak2.....tapi so far masih lom ada tanda2 apa2 pun...baby syok sungguh laa hai duk lam nih!huhuhuhu......saya tak sabaq nak beranak adalah kerana keadaan perut yg sangat berat saat nih!!!!And doc suggest suruh saya berjalan atleast sejam sehari.......wahwahwah.....dengan umah yg sekangkang kera ni mana laaa den nak pi jenjalan....huhuhhuhh......kalau kat Malaysia...xpayah suruh doc oii....i pandai je terjah pi mana2 mall.....hehhehehhehee

5 comments:

Baby Lyana said...

ala ciannya.. depa punya tenet lembap ker? takper..err mana hang nak pi jalan2 ni.... kawad dalam apmt jer la

Naddiea said...

kak farah,baby x mo check out hotel mummy lagi tu.sedap tu dok kat dalam.hiihi..macam masa shepah bersalinkan Harraz doktor terpaksa tarik dia keluaq okeh sampai senak perut den.Anak2 shepah seme bersalin ikut tingkap.doktor kata "ishh baby ni tak nak keluar ke?"(sambil menyeluk2 perutku yang berlemak itew) errr..sorri cerita agak ngeri sedikit.

anyway,akak take careeeee!!

ieza said...

tak sabaunyer nak tunggu farah bersalin...jgn lupa suruh en cd update tau!!!

Anonymous said...

hope u'll have smooth delivery.
aku pun turut sama tak sabaq nak tunggu hang bersalin.. (apa hal??)
:-)

nanti post photos byk-byk ok.

take care, dear.

Diamilikku said...

naik tangga turun tangga pi melawat baby mak teh yang kat atas umah tu..confirm cepat je bersalin...heheheheheheh....
baby masih nak bermalasan di dalam perut mommy dia...