Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Wednesday, May 20, 2009

murah rezeki tak??


Eh korang.......ada burung sudah berteluq laaaa kat tepi tingkap umah kitaorg......ada 2 biji teluq di situ!!!! Kecik aje teluqnye.....lam pic ni telah di zoomkan oleh hubby.......Ni mak dia....sungguh lerr setia nye mak burung ni..xpenah jemu2 datang memeram anak - anak dia yg belum menetas tuh......Setia & sabaq sungguh!
Agak - agaknye kalau ada burung berteluq kt umah kita....murah xrezeki kita!kehkehkehkeh............
Ehhh..tapi kan.....seingat saya kan....dulu masa ngandungkan si Faihana pun....ada gak burung berteluq & buat sarang kat salah satu pokok kat umah MIL saya di Cheras.......Ingat lagi time tu bila teluq tu dah menetas...anak - anak burung tu berdecip2 je mintak makanan......masa tuh saya tengah sarat nak beranakkan si Faihana tuh......
Apakah kaitan saya ngan burung!?Hmmmmm............

5 comments:

aini said...

farah...heheh..ada connections kot dengan burung2 ni...heheh...coz everytime farah preggy,,,burung buat sarang...:)
gurau je ya farah....;)
apa pun...farah take care ya....selamat bersalin...farah baca ta ayat yang aini bagi tu..;)

kamalnzura said...

mak burung duk tggu teluq tu menetas...nak tgk anak dia

hangpa tggu nak bersalin...ekeke...

cam kebetulan plak..hehehe

Baby Lyana said...

entah..nanti ku cuba google kat org tua2..kot2 ade link nyer..

Naddiea said...

emm macam ada kene mengena je ngan telur burung.nanti nk tanye mr google apa persamaan nyer..take care sis!

RinTiK HuJaN said...

foto bayinya lucu banget...