Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Monday, May 11, 2009

sini lagi......

Yezza....untuk kesekian kalinya kitaorg terjah lagi Steak House nih.....
Semua ni sebab saya teringin nak makan baked potato dia yang sungguh ler sedap tuh........sok2 dah beranak .....lama plak baru leh mai makan.....huhuhhuhu.....
( Saya ni kan kuat makan....semuanya nak melantak....ni sumer antara benda - benda terakhir yg saya tingin b4 beranak )
Saya ordered BBQ Ribs nih....and hubby ordered chicken pasta.......balqises cukup takat share ngan kitaorg...coz portion food dia sangat besaq....
Tengok je lah ribs kat bawah nih...tengok tulang dia pun saya dah naik ngeri.......
Besaq gila tulang dia.....huhuhuhuhutapi sebab makan 4 org....habis gak laaa......yg pasti baked potato itu licin......before that saya dah perabis sepinggan salad & soup of the day dia.....hahahhahaa......buruk lantak kan!!!!
Dan ni yg saya tgh melantak ni ialah chicken pasta ......punya laaa banyak gila....makan 4 org xabis.....iskkk...iskkk...iskkk.........

Muka hubby yg kekenyangan.....hahahhahaaaa...........last2 kitaorg tukaq pinggan...saya makan chicken pasta...dia makan BBQ Ribs tuh........

Balqises seperti biasa......enjoyed their food...enjoyed their time......and had so much fun..sebab kat sini kan ada satu playroom.....so main xhengat lerrr diorg!!!!!

No comments: