Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Wednesday, May 13, 2009

my last sushi....

Semalam lepas balik dr my weekly check up kat hospital.....hubby terus bawa pi japanese restaurant ni.....memang dia dah janji dah pun dr last week nak tapaukan sushi untuk saya.....huhuhu.....takut bini dia kempunan xleh makan sushi nanti lam pantang sok2......Owh..sungguh prihatin laki den!!!!
Maka memandangkan restaurant ni memang dekat je ngan umah...so on the way balik tu singgah lerrr tapau kejap.....sebenaqnya hubby pun sama naik kempunan nak pekena salmon gak......heehee.......
Ni masa kami tengah duk pulun tgk dia buat sushi tuh.....


Haa........kan saya nampak gemuksss lam gambaq di atas....yezza....berat ku telah mencecah 60 kg dah.......hahahhahaaa......mampuih nak kuruskan balik lps pantang sok2 nih!kehkehkehkeh.......
Balqises sebelum balik.......besa laa depa dua orang nih..posing dulu.......


And ni lah hasil tapau'an kami.....TADAAAAAAAAAAA...nyum..nyum...nyum...sungguh sedap!!!!rasa xpuaih jaa melantak fresh salmon tuh....humairah makan satu setengah , faihana makan satu setengah...mommy & daddy pun dapat portion yg sama byk...iskkkk...mana nak puiah....lain kali sok2 kita tapau lebih2 laa......hubby memang memula nak tapau salmon jaaa....tapi saya insisted nak makan sushi gak.....xpa laa....hold2 kan dulu nafsu makan ku ini!!!Tunggu laa aku balik mesia sok2...harus aku terjah SHOGUN tu pekena makan salmon puiah2.........

p/s: daddy......TQ so much sebab fulfill kan semua wishlist yg mommy nak makan before beranak nih!!!!Muahhhssss.........

5 comments:

Ieda J said...

60 kg?? Xdak la gemuk sayang oii...tgk ieda...lg la da bomb...huhuhu

ieza said...

sedapnyer......take care dear...selamt bersalin..ieza doakan semuanyer selamat

Naddiea said...

Kak farah,baru 60 kg ker???owhh itu berat saya masa ank dara.uhuhuhu....

kalo shepah berat 60kg mmg sgt suka hati.uhh jeles..jeles..

amalz said...

ish 60 kg ja...mcm mana ni aku yg tk pregnant ni pun berat 52kg. ala hg jgn risau la aku tgk hg ni mana penah besaq. dok cenonet ja..hahaha

Baby Lyana said...

60 kg? berat aku masa kat MMU dulu.. 10 tahun dulu..adoii... kalau la masa preggy berat aku camtu, kan ke best..