Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Wednesday, April 15, 2009

MC ker?

Salam...
hola....apa kabar all?
Sesaja je saya tgh bosan nih...balqises baru gi sekolah....bow baru nak masuk pukul 8 pagi...adehhh....mata ada rasa2 kuyu nih!
Hubby ada kat umah hari ni.....sakit tekak & rasa mcm nak demam...tapi ntah laaa boley ke idak nak dapat MC from doc....sini standart laa...nak dapat MC kena betui2 demam....kalau takat sakit2 tonsil....baru rasa2....so far lom boleh lulus untuk dapat MC...sian hubby!
Ngok ngek betul laa system sini....hai...apa nak buat..sabaq je lah!
So sekarang hubby tgh duk meng'zzzzzzzzzzzzzz' kan dirinya ....saya suh dia rehat sepanjang hari..esok kena keja lagi ( walaupun sini Khamis tuh cuti mcm hari Sabtu ).
Macam ni laa kalau mencari rezeki di tempat orang...apa boleh buat!
Huhuhuh..syahdu lak aii pepagi nih....owh terkenang kampung halamanku!!!
Iskk....saya sudah nak masuk tahap melalut nih.....okey laa.....dr kul 5 lebih tadi duk berjaga dah nih.....saya nak pi zzzzzzz jugak....sementara balqises pegi sekolah ni.....leh laa lena lelama skit!hehehhee..
till then...cin cau... ( owh....teringat plak kat ayaq cincau!huhuhu )

1 comment:

@cu SaYaNg said...

bawa2 la berehat mommy oi...
nanti letih lak balqis dlm perut tu...