Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Thursday, April 30, 2009

apa yg ko cerita anak oiii.....

Mari kita dengaq apa yg minah ni nak citer......


Eeeiii....paham ke apa yg dia citerkan tuh! Meh nak translate sket kut2 ada yg xpaham satu pun apa dia cakap.....
" Katanya semlm dia mimpi...mommy kena makan ngan alligator !Masa ni kat Kl laaa.....pehtu semua orang pegi kubur mommy....masa ni adik dah besar......daddy ada laa.....adik teringat mommy...adik sedey laaa!"

Lebih kurang gitu laaa mimpinye tuh!!!!Adeh....apa ke ngeri sangat mimpi mu anak oii...mommy kena makan ngan alligator!Uishhh.......mintak simpang anak oii.........
p/s: Banyak video yg ada ni sumer Si Faihana je yg 'berlakon'......Humairah ni dia memang xbrp suka sgt nak layan video2 nih.....tapi bab - bab interframe serah kat dia..ada je suara - suara sumbangsih dia tuh!huhuhuhuhuh

2 comments:

@cu SaYaNg said...

kuat nye la adik nk angkat mommy..hehehehe

harnisafarina said...

Aku paham adik, daddy ngan mommy je. heheheh