Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Monday, September 8, 2008

tu dia.....sakan x kami!?


Haaa.......tu diaa.........jgn xtau.......berkat atas pesanan dr anakku ini...si humairah laa ni...dia duk pesan nak sangat makan durian.....tingin sangat katanyaaa...so tok abahnye pun usahakan laaa camna nak bawak durian naik kapal terbang....huhuhuh..(sakan ko durian..sampai ke jeddah ko....!!!!)Makanya tok abahnye pun makbulkan permintaan cucunya itu....
adik plak nak mintak makan siput & rambutan..demand sungguh diorg nih...macam2 depa mintak.....hahahahaa....







Haaaa..sila tengok dua beradik yg HANTU DURIAN nih.......Yatie, Aini....mcm ni boley buat menantu kaaa?hahahahhaaa....sungguh tidak control yer anak - anak Farah....*mak dia yg malu*


Heee...makteh , pakteh & anak - anak2 pun sama ada....coz pas amik mama & abah tu diorg terus lepak umah kitaorg....lgpun makteh pun ada gak pesan brg2 from mama......haaa......nampak betapa pakteh I dengan sedapnyaa makan durian itu...hahahhaaa...puaih gak laaaa sumer org makan.......ilang rindu nak balik Malaysia .....

1 comment:

yatie rahman said...

jelessssssnya farah....betapa nikmatnya dpt makan durian..pandainya balqises makan durian..si hafiy nie very choosy...dia tgk kita makan durian...dok cium2 .dia buat muka busuk..dia tak tau betapa nikmatnya rasa durian tuh..hehhehe

sronok kan parents leh mai sambut posa sekali walopun x dpt beraya sekali..dah cukup sronok dah tuh....