Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Thursday, March 19, 2009

Am i HOTTAAAAA?????

Tagged from Sone...meh layan.....( oopss...ada lagi satu tag dari sone yg kak farah utang nih!sat2 naaa dik...one by one! )

Do You Think you're HOT???
erk.....Hot?hmm....panaih laaa jugak laa nih...coz dah nak masuk musim panaih nih!!!!bukak ekon full blast br puaih hati!keh....keh..keh...ok2... seriously , i do feel am HOT! Am a HOT MOMMA...bukan BIG MOMMA's HOUSE tuh tau! ( waa....gilerr perasan i kan! )

Upload gambar kegemaran anda?
Sat nak browse lam HDD......

Kenapa anda suka gambar ini?
Sebab ni gambaq untuk nak buat iqamah kat sini...gambaq yg menyatakan saya ialah a mother of two ...and becoming of three...huhuhuh

Bila kali terakhir makan pizza?
aaa.....pizza?hmm....last 3 weeks ghasanya...lepaih pi monthly check up kat spital....perut lapaq terus serbu pizza hut!

Lagu terakhir yg anda dengar?
Bubbly - Colbie Caillat

Apa yg sedang anda buat selain dari selesaikan tag ini?
Tengah makan hot dog full with mozzarella cheese!!!yummy!

Selain nama sendiri, anda suka dipanggil dgn panggilan apa?
Mommy , Sayang ( aauuuuwww ) & Kak Na

Tag lagi 6 org *soalan seterusnya ada kaitan dgn org yg anda tag!
- Piah @ Acu Sayang
- Mimi
- Ieza
- Jai
- Linda @ Umi
- Irma


Siapa org No. 1 pada anda?
Seorang sahabat yang baik hati , ceria & friendly since KMK membawak ke UTM , roomate masa 1st year and housemate masa 2nd year....

Org No.3 ada hubungan dgn sesiapa?
Dengan hubby dia lorr......tapi hubby dia adalah kawan sekolah rendah hubby saya....dan dia jugak adalah junior di sekolah rendah hubby saya!

Kata seswatuh berkenaan org No.5
Seorang yg berkahwin dengan kawan KMK & UTM saya , kemudian kami telah menjadi sahabat....seorang yg ceria , happy go lucky , mempunyai baby boy yg hencemmmm...and she love taking piccas....sapa2 nak amik dia jadik photographer saya adalah agen dia!
( kehkehkeh...sorry2...dia takdak agen pun! Lawatilah blog dia di sini. )

Bagaimana dgn org No.4?
Jugak seorang sahabat yg pandai masak , keibuan , baik hati dan sama - sama buat jahat masa duk kat taman teratai dulu....kenal since KMK jugak membawak ke UTM!

Siapa org No.2?
Merupakan cousin saya...ibu dia adalah adik ibu saya..dia jugak merupakan junior saya di Sek Men. Sultanah Asma! Persamaan kami ialah....PIPI TEMBAM!

Bagi pesanan pada org No.6
Irma , apa nasihat aku nak bagi kat hang? Take care babe , i know u're doing well nun di Kota Jakarta sana.....and do know that i treasured our friendship!!! muahss....muahsss....and if ada rezeki aku bulan 10 nanti aku sampai laa tempat hang okehhhh!!


Ok u all.....buat laaa kalau ghajin ehh!!!!