Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Friday, March 13, 2009

mcm ni xcukup ker???

Looks yummy huh?heeeeeeee...tp bukan saya yg buat eehhh....takde makna nak bake kek kecik2 gini....
kek ni saya tapau di marhaba jer......masa gi beli brg2 tadi...nampak lak kek ni....adehhh....cam memanggil2 jer suruh tapau dia..... actually ada byk lg choice yg lain.....tp yg lain2 tu saya holdkan dulu....akan dibeli kemudian hari!!!!Yezza..........hehhehheee.....kek kat marhaba ni memang sedap laa buatan dia....segala cheese dia cukup sumer.....yummy!!!!tp tulah harga dia pun leh tahan gak laa.....seketul tuh sr5....mahai kan!!!tp sebab saya kebuluq nak makan....saya beli gak.....hahhaaa..dah tu balqises ni xminat lak nak makan...hubby pun takat dua tiga suap...selebihnya.....BETA YG PUNYA!!!!MUAHAHHAHHAAHAAA
Gila tamak!!!!!
tp tulah kan....makan punya makan mcm ni hebat pun doktor duk suruh makan lg.....iskkk...iskkk.......jadi pengajarannya....
"MAKAN LAA WAHAI FARAH!!!!"

5 comments:

Jake's Daughter said...

Yummy..Sedapnye...Uhhhh..terliuq ooo tgk...

Baby Lyana said...

sedapnya...

Ala farah..makan jer..aku dulu pun dr kata tak cukup makan, sebab berat naik skettt jer... tapi, at the end, naik 13 kg gak..

kamalnzura said...

Farah, kami kalau takat kek besaq tu..sekali ngap aja..muahaha

Time pregnant la best, apa yg nk mkn, mintak aja..sure dpt punya...haha

Linda Latip said...

Alahai sedapnyee..apsal rasa mcm teringin gak..ke sbb tgh pg buta n lapo gak neh..hehehe..

sian aunty mommy, naty kite blik, kite lepask kat sr berenang dlm kek yg beso² ye..mhl pon pueh ati..

aramis2177 said...

Nida,
hehehe...mmg sedap!!!!terliuq ehh..kat Mesia senang dpt kan cake gini...murah jer kan!
mommy lyana,
yezza shaf...aku melantak aje xkira masa...ghasa lapaq..terus ngam.....hahhahahaa
Jai,
ekekkee....sekali ngap jaa ka?heeee....kami ikut hati nak gak sekali ngap...tp satgi org kata tamak haloba makan sorg mak buyong nih...so buat2 laaa semawa org kan!huhuhuh
Linda,
uhhuhu....xsabaq nak balik mesia....nak pi JJ makan SR ngan ummi & ghazi!!!!nyum2......oowwwhhhh rindunyaa!