Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Monday, March 16, 2009

cantekkknyaaaa....

I got these beautiful pics from my mom!
She sent thru MMS this morning......and when i looked at the pics.....
OMG.....so cannteeeeeekkkkkkkkk!
Agak - agak u all gambaq ni kat mana??


.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
Don't be surprise ye kengkawan...ni ialah gambaq2 sekitar bandaraya Aloq Setaq....my mom said laa ni musim bunga .....waaahhh...jgn xtau yer...Kedah kan dekat ngan Siam / Thailand so dapat sipi - sipi musim bunga tuh.....
Saya teringat masa dulu saya keje kat MBAS , Aloq Setaq sekitar tahun 2001.....lebey2 kurang bulan Mac gini laaa.....pemandangan kat bandaraya ( masa tu xjd bandaraya lg...still status bandar Aloq Setaq jaa ) penuh ngan pokok - pokok yg berbunga....and ada sesetengah tuh bunga - bunga dia dah gugur / luruh......so penuh di atas jalan .....
Masa tu saya ngan beberapa opismate agak ' jakun' ngan suasana yg sangat cantekkkk tuh...kami pulun amik gambaq sana sini....mana tak cantekkkk nya...
Kalau bunga tu warna fefel....atas jalan , penuh laaaa bebunga fefel.....kalau kuning....penuh laaa bebunga kuning....mcm snow gitu cuma warna warni ja......
Alhamdulillah at least saya penah rasa suasana gitu.....untuk yg duk Loq Staq skrg ni...sure cantekk pemandangan sekitar kat sana kan....kalau angin bertiup.....waahhhh..lagi BEST!Arghhh...saya rinduuu!!!!!!!

8 comments:

@cu SaYaNg said...

masa aku blk kg mggu lps
aku ada p aloq staq
mmg cantik...bunga2 kertas pink
guguq kat tanah ala2 bunga para2 sakura...cantik sangat...

TiNiE said...

huhuhu aku pun rindu..lama gila dah ni tak balik kampung...huwaaaaa!!!

ieza said...

cantik....

kamalnzura said...

kena gak noo tempias musim bunga...

Diamilikku said...

ala kak farah nih...
jahat sungguh curi entry org...
sone baru ja amik gambar sakura2 ittew untuk entry baru blog..
kak farah sibuk buat plak..
ishhhh org saudi nih...jgn la masuk jajahan org len...
hahahahhahahaha

btw sangat cantik ya kak farah..tetiba rasa macam duk kat obersea....macam kat jepun...perghhhh best...

aramis2177 said...

Piah,
best laaa hang dan blk tgk keindahan bunga2 tuh noo!huhuhuh..jelesnya!!!
Tinie,
Sama laaa kita...huwaaaaa!!!!!hang xpa laa dekat gak!
ieza,
mmg cantekkk punkan!!!
Jai,
tu lah..kena tempias sebab dekat ngan siam ....
Sone,
wakakakakka....sorry laa sis!hehee..xpa2..buat jaa entry tuh!!huhuhu.....mcm obersea kan ..lawa..xyah pi jejauh!heeeee

Naddiea said...

kak farah,betul la masa shepah dok aloq staq masa zaman skolah dulu mmg perasan yg selalu ada bunga2 mcm musim bunga.ingat mmg pokok tu camtu.x tau la pulak ada related ngan siam plak.anyway,i really missed aloq staq masa zaman skolah dulu.jalan x jam bagai.aloq staq la macam sangat crowded.penah balik aloq staq masa sone kawen.terkejut shepah tgk aloq staq la ni.heheheh...

OrLaNd said...

Assalamualaikum Wr. Wb.
Nice Blog
I enjoy this blog

Pls visit my blog at:
http://dalvindoorlando.blogspot.com