Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Friday, March 20, 2009

manis mulut.....

Sekali sekala pekena manisan2 gini sambil2 layan tv best gak kan! As usual.....memang lam fridge ni xpenah kehabisan stok buah - buahan....saya mesti pastikan fridge tu selalu ada fruits....rasa xpuaih kalau xde buah nih!!!! Sebabnye kami soon to be 5 beranak nih suka makan buah...xkira laa buah apa pun.....hubby plak....asal dah siap potong , hidang depan dia...semua dia balun!hehehehehee.......
Kekadang nilah 'supper' kitaorg..sambil2 layan tv...

Strawberries cicah honey and some seedless grapes....yummylicious!!!!!!Owhh..buah sini mostly fresh....saya suka!!!!!!!! Nanti dalam bulan 5 ke atas tu musim cherries....lg laa sedap..sekarang ni susah nak jumpa cherries...kalaua da pun sekali sekala kat Danube ada jual...tp sepeket tuh dlm sr28 - sr30....mahai gilos......so tunggu bulan 5 nanti...musim dia tiba.......waaaallllllaaaaaaaaaaa!

And ni ialah float kitaorg.....coke ( i know2....not good!!!jgn amalkan! ) with  cadbury creamy vanilla ice cream.......perghhh....memang sangat layann okeyyyy!!!!Hubby marah ni kalau minum kerap2.....tapi sedapppppppppppppppp...aisey!!!!!!okeh2.....saya xminum selalu pung..cuma kerap jer.....kehkehkehkeh!



p/s: pic di atas ni di snap sendiri oleh balqises nih..while mommy dozed offf........depa pandai2 je layan diri sendiri minum float....amik ice cream sendiri..tuang coke lam cawan sendirik!iskkk...iskkkk......katanya nak suh mommy masukkan lam blog mommy nanti!aiyakkkk...baiklah anak - anak ku!!!!

4 comments:

kamalnzura said...

Farah, pregnant mkn buah byk2..nnti kulit anak cantik wooo...

@cu SaYaNg said...

oh...i love stroberi very much...
sedap nye mkn stroberi dgn cream

Baby Lyana said...

Farah, jgn minum coke byk2..takut jadi cam Nuha.. bleeding sampai beranak awal ok!

*adie* said...

woits mak buyung.... ko ni ape kes minum coke tengah preggie... kalau tak preggie pun jangan minum weh... iyolah tu minum kadang2... buleh caya ke? and dont let the gals addicted to soft drink too... not good beb! ni AMARAN keras dari auntie adila from copenhagen!! hahahahaha....

oh yea.... sila banyakkan makan buah... itu pesanan khas pihak penaja dari auntie adila gaks!! hiks!