Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Thursday, January 22, 2009

All my Prayers with them......


Aduhai......semlm pagi terkujat gila bila dapat sms pagi2 dlm pukul 5.15 pagi lebih gitu.....mujuq laa saya dh bangun waktu tuh coz nak siapkan breakfast utk hubby....sekali hubby yg check sms tu beristiqfar...saya lagi laa panic.....terus rampas fon dr dia....tgk msg dispayed....mama hantaq gambaq2 nih.....baca sms tu jaa dah buat dada saya berdebar2........terus capai fon..called mama...Alhamdulillah semuanya selamat....cuma Tok saya saja yg cedera skit.... and thank you to mimi , cousin saya yg bagi link2 kat comment tuh.....
Kak yana try tgk buletin utama online semlm tapi takdak plak news pasai umah tok tuh....anyway....update2 laa kak yana ok!aduhai.....camna laaa bas tu leh merempuh masuk ke rumah tok & wan saya....padahal ikut cerita dia dr the other side of the road..tapi tu lah orang kata...
"Malang tidak berbau"..........
Hope everything ok kat sana.......kami di sini selalu mendoakan untuk semua di Malaysia....!



Rumah yg banyak meninggalkan kenangan buat kami sekeluarga.....serasanya..sejak2 saya celik mata....memang rumah ni dah sedia ada...oh yaa...darah saya & ibu saya jugak mengalir dalam rumah ni memandangkan ni lah dia hospital tempat saya dilahirkan...( masa tu mak saya teringin nak merasa beranak kat rumah......rumah ni lah yg jadi saksinya melihat seorang farah ni buat pertama kalinya melihat dunia......huhuuhhuhuhu) 

Kedaan tok saya yg cedera skit kat bahu dia.....and sebelah tu ialah wan saya.....alhamdulillah..saya syukur sgt2....!

For more stories click here and here

11 comments:

Mimi Sharif said...

bas tu gila punya laju...
dia 'terbang' tu melangkah dr divider sana...
jgn risau n susah hati kak na...
nnt balik, boleh jejak kaki ke umah baru tok n wan....

aramis2177 said...

Oooooo...patut laaaa......
So mcm mana ngan umah tok wan?ada ganti rugi kaa?wahhhh..dpt laa merasa umah baru nanti kak na balik noo!hehhehhe....

Mimi Sharif said...

tah la...
patutnya company bus tu kena bayar pampasan la kan...
sian wan...
kebetulan, baru je siap pe'naik' lantai umah sbb asyik banjir...

Mimi Sharif said...

lupa la kak na...
utusan pun ada berita tp mimi xbleh bukak kt opis...
website utusan kena blog...
cuba kak na buka:
www.utusan.com.my kt bahagian dalam negeri kot....
metro pun ada tp xder gmbar....

TiNiE said...

lahai..cemana la bas tu boleh rempuh umah tok n wan hang farah..kesiannyer, tapi sib baik takdak kemalagan jiwa ek..tok hang jer cedera kan...takpa2..sabaq, nanti hang balik insya-Allah leh jumpa depa lagi...amin

Anonymous said...

aku baru tau nie dok baca paper...
email mana hang guna? aku nak bagi paper cutting nie.. semua paper ada

Diamilikku said...

sone baca berita tuh..tapi tak tau pun kata umah kak farah..baca blog kak farah baru sone tau...
sabaq banyak2 k kak farah...jgn duk risau pelik2...jaga kesihatan kak farah...hugs n kisses untuk balqises

Darling Pya said...

la...umah tok & wan hang ka?
x tau pulak aku...
sian betul...
tp Alhamdulillah la sbb semua selamat....

aramis2177 said...

To all....
TQ for the wishes...alhamdulillah sumer selamat!
Fanim: aku still guna email yg sama..aramis2177@yahoo.com...email laa aku all the news paper cutting tuh!tocei2

amalz said...

aku baca kt paper pasai ni. aku tak tau lak umah tok n wan hg. alhamdulillah depa selamat..

Ann said...

kak farah..
ann terdengar dlm MHI pagi jumaat.. ada bas parking dlm rumah kat aloq setaq.. wah wah lately aloq setaq sgt glamer, asik masuk paper je.... hari ni baca blog baru tau tu rumah tok kak farah..

apa la bas tu, jln punya besaq, buleh suka2 nak parking kat rumah org...

mesti momentum yang digunakan sgt laju...

syukur semua selamat.
kak farah, jaga diri , baby and balqises.