Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Monday, January 12, 2009

Dinner @ KakSuzi&AbgZali's

In my last entry kan saya ada cakap kami banyak menerima jemputan makan2 kat rumah sedara2 and kawan2...so antaranya jugak ialah rumah abg ipar & kak ipar belah hubby nih....umah Abg Zali & Kak Suzi.......terima kasih bebanyak laaa yg xterhingga yer kak suzi.....sedap!!!!!balqises pun pulun makan sup special macaroni & mushroom yg kak suzi masak tuh!saya toksah cakap laa....tolak batu n kayu jaa.....hehheehheeee...bayangkan before balik Malaysia, dlm perut dah 3 bulan...berat saya cuma 48/49kg gitu...TAPIIIII bila balik sana...wahhhh.....though 3 weeks plus saja duk Mesia.....haa..HAMBEKK ko.....naik dah sampai 53kg....Hoorayyyyy!!!!best - best!kalau b4 ni saya punya laa risau berat xnaik2......yelah...nama kata ngandung kan..xkan berat xnaik..risau gak baby xbesar2 ke apa ke...mak dia ni makan xcukup ker.....tapi bila dah cek gitu gayanye.....saya sgt2 laa happy!!!at least saya tau....ada perkembangan baby lam perut nih....tambah ngan selera mak dia yg LUAR BIASA nih.....hehhehehee



Yg ada cuma family kitaorg n MIL & PIL saya jer.....before singgah umah dia kitaorg gi pasar malam dulu....so sempat laa tapau segala manikam desert .....nyum2....mcm2 ada!!!!
Tengok laaa budak - budak nih....dah macm makan kat TASKA aje gayanye........tapi selalunya kalau makan gini abis licin semua....konon nak berlumba sapa paling cerdik makan!hahahahhahaha.....
Apa pun...TQ again to kak suzi & abg zali.....2 kali gak laa kitaorg merasa dinner kat umah dia......insyaAllah ada rezeki nanti balik lg kitaorg singgah lagi!hehehehehehe.......

3 comments:

Diamilikku said...

kak farah leh ganti maria tgku sabri la...bg lah apa pun makanan...yg tak sedap pun nampak sedap...

aramis2177 said...

wahhh sone...jd maria tunku sabri lak!iskk.....iskk...lom sampai thp tuh!dia lg terror!!!dh kenyang2 pun leh msk lg......hahhahhaa

Anonymous said...

Ada bas ada lori..lain hari dtg lagi..ari tu buat kerabu kaki ayam tu spesel tau..sbb tringat kerabu kaki ayam kita mkn kt Hadyai dulu..