Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Wednesday, January 14, 2009

my laling sephia!!!!

First and foremost....
TQ to Piah @ acu sayang coz sudi laaa mai melawat kawan hang yg ala2 muka zombie xcukup makan nih ( tapi pipi kembung ) !!!!!

Actually ada laa kut dekat 2 kali gak kami berjanji nk jumpa kan Piah...tapi cancel coz masing - masing ada hal.....but at last alhamdulillah dapat gak kami ketemu...tu pun Piah terpaksa lari sat dr opis dia..dengan alasan dia nak pi bank..padahal bank tu kat Bdr Bkt Puchong 2 nih haaa....hikhikhik.....
Dlm almost 2pm dia sampai umah....saya ada masakkan dia mee sup kaki ayam buat lunch.....heheheee..sian hang piah...mai umah aku makan kaki ayam....teruk kan aku nih!!!panjang lebaq gak laaa kami bersembang...lepak pi lepak mai.....ada acara meluahkan perasaan....bertukaq2 rahsia.....eheeeeee.......mcm2 laa kami sembang....luaq dalam semua ada.....ahahahahhahaa....


Sorry laaa piah beg yg hang nak tu aku main pilih kaler yg berkenan di mata itam ku.....hope hang suka.....kalau pakai2 beg tu igt2 laa aku yg jauh di sini naaa....owhhh syahdu laa plak!huhuhuuhu...aiyakkk..tgk muka saya yg mcm xsiap tu teruk sungguh kan..masa ni saya flu , batuk2 n headache yg amat sangat...tu yg gitu ghupanya!!!tapi piah maintain cun & gebu!!!!!kalau tgh dr segi saiz muka......muka aku lg besaq dr muka hang kan piah...iskk.....pelik aku!anyway......utk Piah....do take care...kenang2 laa aku selalu di sini ok!!!!muahhssss

1 comment: