Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Sunday, January 25, 2009

SLURPPP...SLURPPPP!

YEAP..as in my previous entry...kan saya ada rendam mee laksa itu....tadi pagi lepas hantaq balqises pi sekolah...saya terus jaaa siapkan kuah dia.....so by the time balqises balik...saya cuma rebuskan laksa n teluq jaaa...untuk diorg makan lunch....

Uishhh...tengok still berasap - asap lagi tuh!hehehehe...lengkap sumer yer...segala daun kesom , bunga kantan...lengkap wooo........hasil penyeludupan ketika saya balik tu ari!hahahhahaha.....
Tadaaaaaaa......hasilnya......tadi saya dh pekena sepinggan laksa , balqises pun pekena sorang semangkuk....habiss licin sumer!!!!nyummmmmmmmm.......best!!!!!!

6 comments:

Baby Lyana said...

betui aku teka.. teringat masa aku preggy..mengidam nak makan laksa.. nak balik kg tak dan, laki aku surah mak mertua masakkan...laksa penang.. kesain MIL aku.. mata tak nampak, suruh la memantunya yg boyot ni dok perisi tulang..hasilnya. hahah.. kuah dok menggelegak lagi.. aku dah cedok makan.. 3 pinggan.. sakan2 penangan org preggy ni

Diamilikku said...

wahh laksaaaa..bestnya..org tua2 kata masa mengandung makan puaih2..nanti lepas bersalin kena pantang setahun..tapi sone tak tahan daulat..alesha 8 bulan sone dah makan laksa dah...

**KAk farah..anda masih berhutang tag dengan saya**

*adie* said...

farah... nak sikit!!! kakaka... OVER lak aku... cam aku yang preggie lak!

ann said...

kak farah,

laksa tu kak farah bawa dari malaysia ke?

ada daun kesom dan bunga kantan kat sana ye?

hehehe... makan la apa yg diidamkan. once dah bersalin nanti kene pantang segala...
peace ;)

aini said...

farah...sedapnya nampak laksa farah ni..:0
sure sedap dari laksa elok kechai ni....hehe...;0
betoii la farah...nanti farah lepas besalin..kena pantang kan makan laksa...
ok..take care!

aramis2177 said...

alos2 korang/hangpa2 sekelian alam......
Yoshhhh....alhamdulillah kenyang saya makan laksa semlm....ada lagi baki kalau nak ulang mkn hari ni....ehehehhee....wajib makan puaih2 yer coz mood ghajin bukan dtg selalu!hahahhahhaa